Juster Skrivet 15 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2010 Medic har ju de maffigaste vapnen också. Mängder med ammunition, och M249ans härliga smattrande ljud är så härligt! Alternativt kan man ju välja Thompson och springa runt som i BF1942. Nu får fulla spelet komma! ^This. Är det den där veteran grejen man kunde göra nått med? Hur får man denna bössan, jag vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Jag nöter BFBC2 som bara den. Det är ett rikitgt äg-lir. http://www.youtube.com/watch?v=jsJwrHIGGnk @Juster Alla som köper Limited Edition får den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Är det bara jag som inte kan connecta till EAs servrar..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Är det bara jag som inte kan connecta till EAs servrar..? Betan stängdes ner idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Betan stängdes ner idag. WHAT? Även PC-betan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 WHAT? Även PC-betan? Konsol-betan stängdes för väldigt länge sedan, väl? PC-betan stängdes i vilket fall ner idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Konsol-betan stängdes för väldigt länge sedan, väl? PC-betan stängdes i vilket fall ner idag. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! Trodde inte den skulle stängas ner fören på söndag..! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Me like BC 2 Blir ett köp sen när man har fått sina pengar. Haha man måste älska kommentarerna från gubbarna och jag är ganska förvånad att jag kan spela detta på min skit hög som är 3 år gammal . Har klarat iallafall de två första banorna. Men detta blir ett givet köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Me like BC 2 Blir ett köp sen när man har fått sina pengar. Haha man måste älska kommentarerna från gubbarna och jag är ganska förvånad att jag kan spela detta på min skit hög som är 3 år gammal . Har klarat iallafall de två första banorna. Men detta blir ett givet köp. Det är awesome. Kunde inte vänta, så jag tankade hem för singleplayern, på torsdag smäller det dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 (redigerad) Har kört tre uppdrag idag till uppdrag 6 njuter för varje stund jag spelar BC2 man måste älska dessa cut scen med deras kommentarer. Btw hur många uppdrag är det egentligen? Redigerad 28 februari, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Har kört tre uppdrag idag till uppdrag 6 njuter för varje stund jag spelar BC2 man måste älska dessa cut scen med deras kommentarer. Btw hur många uppdrag är det egentligen? Det är nog lite svårt att veta om ingen har spelat ut spelet än Kommentarerna är dock klockrena, "That ain't flyin' with me, space muffin!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Har kört tre uppdrag idag till uppdrag 6 njuter för varje stund jag spelar BC2 man måste älska dessa cut scen med deras kommentarer. Btw hur många uppdrag är det egentligen? Det är nog lite svårt att veta om ingen har spelat ut spelet än Kommentarerna är dock klockrena, "That ain't flyin' with me, space muffin!" Pfff.. 13 uppdrag finns det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 (redigerad) Det är nog lite svårt att veta om ingen har spelat ut spelet än Kommentarerna är dock klockrena, "That ain't flyin' with me, space muffin!" Okej tack såg nu att Adrian sa att det fanns 13 uppdrag. Haha jag började skratta när jag såg en kommentaren. Visst var det EA som stog för SP läget och DICE för MP läget? Redigerad 28 februari, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Call of duty fick sig också en känga i dialogen Kommer inte ihåg exakt men det var någonting i stil med; "Don't send a special ops team in there with their heartbeat monitors and stuff!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Call of duty fick sig också en känga i dialogen Kommer inte ihåg exakt men det var någonting i stil med; "Don't send a special ops team in there with their heartbeat monitors and stuff!" bokade igår, fy fan vad jag längtar! körde demot i 20+ timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Riktigt bra spel tycker jag! Klarade precis ut storyn och dom sista uppdragen var jävligt roliga Nu är det bara att vänta till torsdag då man kanske skaffar det ock kör lite MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Har kört mig fast på uppdraget Heavy Metal jag spoilar så de som inte kört ska inte få nåt förstört. Problemet på uppdraget är att jag ska använda kikaren för att kunna hjälpa att spränga saker men problemet är att jag klickar där det ska avfyras men inge händer. Och det står att den är online för jag klickar där den visar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Haha så jävla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 (redigerad) Hittade två andra roliga klipp från spelet Snowmobiles are for sissies Funny MP moments har också hört att uppdraget "Sniper thunder" (eller liknande) inehåller ett par roliga kommentarer Redigerad 1 mars, 2010 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts