GiZmo Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 (redigerad) Pilen längst upp, är det platsen man landar på när man hoppar fallskärm som Attacker? Yesbox edit: Varför kallar vissa det för demo när det är en beta? Redigerad 8 februari, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Yesbox edit: Varför kallar vissa det för demo när det är en beta? Det är ett demo på Xbox 360. Då står det just DEMO i loggan uppe i högra hörnet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Det är ett demo på Xbox 360. Då står det just DEMO i loggan uppe i högra hörnet också. Samma grej på PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Okej, tack då! Får väl bli att köpa den riktiga när den väl kommer ut istället då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Okej, tack då! Får väl bli att köpa den riktiga när den väl kommer ut istället då! Du bör nog testa det först. Det föll verkligen inte i min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Du bör nog testa det först. Det föll verkligen inte i min smak. Har testat det nu, var sjukt svårt första omgången, hittade nästan inga fiender och allting kändes helt skumt! Det small överallt och mitt i allt dom man xD. Andra omgången gick betydligt bättre, fick 1.0 i K/D ratio Tycke mest av allt det var rätt rörligt och svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Jag var också riktigt besviken första gången jag prövade, lite för rörigt samt att jag satt mina förväntningar för högt. Nu har jag spelat en hel del och atm är det onlineliret jag har roligast med efter Team Fortress 2. Tummen upp, det här kan bli något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Lirat för mycket och tröttnat, det enda jag gör som attacker är att campa i UAV'n, skjuta sönder första A målet sen A+B på andra, sen skjuter jag ner helikoptrarna resten av tiden. Som defender förstör jag de första två baserna och flyger sen runt med apachen ;3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 (redigerad) Köpte betan från CDON nyss. Spelet äger och ska lätt köpa till dator till en början Heter DavyJones| "|" blir ett sikte i spelet Redigerad 9 februari, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Borde spelet inte bli hemskt mycket lättare på låg grafik? Försvinner inte en massa onödiga effekter som gör det svårare att spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Snart nått nivå 11, och bara-ba-ba-ba I'm loving it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Är det någon stackare här som inte har någon PC betakey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Är det någon stackare här som inte har någon PC betakey? Jag har faktist ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Är det någon stackare här som inte har någon PC betakey? Hmja, jag har en vän som behöver en. --- Förövrigt, det börjar bli lite smått repetitivt att köra samma bana nu, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 (redigerad) borta Redigerad 12 februari, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Detta var riktigt kul! Jag började med att köra som Recon, men jag tröttnade efter ett tag. Det är dock ganska kul att vara Recon som Attacker i den inledande delen av banan. Nuförtiden kör jag dock nästan uteslutande Medic eftersom det inte verkar finnas så många andra Medics där ute. Massor med revives och heals hela tiden! Kul spel, och jag älskar verkligen de förstörbara miljöerna! Ett tack till VaXXoR som gav mig betakoden! http://img38.imageshack.us/img38/633/bfbc2game20100213224713.th.png http://img202.imageshack.us/img202/1121/bfbc2game20100213230828.th.png http://img214.imageshack.us/img214/3784/bfbc2game20100213234816.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Detta var riktigt kul! Jag började med att köra som Recon, men jag tröttnade efter ett tag. Det är dock ganska kul att vara Recon som Attacker i den inledande delen av banan. Nuförtiden kör jag dock nästan uteslutande Medic eftersom det inte verkar finnas så många andra Medics där ute. Massor med revives och heals hela tiden! Kul spel, och jag älskar verkligen de förstörbara miljöerna! Ett tack till VaXXoR som gav mig betakoden! Det finns en hel del medics men de är efterblivna och hjälper inte till med annat än eldkraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2010 Det finns en hel del medics men de är efterblivna och hjälper inte till med annat än eldkraft. ^this Speciellt om man kör Hardcore. Jag har aldrig stött på en medic som varit till hjälp då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2010 (redigerad) ^this Speciellt om man kör Hardcore. Jag har aldrig stött på en medic som varit till hjälp då. Tur att jag springer runt där och healar och ressar alla då! ... Healer är nog lite av min grej. Körde healer på WoW också. Redigerad 14 februari, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2010 Tur att jag springer runt där och healar och ressar alla då! ... Healer är nog lite av min grej. Körde healer på WoW också. Medic har ju de maffigaste vapnen också. Mängder med ammunition, och M249ans härliga smattrande ljud är så härligt! Alternativt kan man ju välja Thompson och springa runt som i BF1942. Nu får fulla spelet komma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts