Kebab Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Har kikat på väldigt många montage-videor på sistone och jag måste säga att många är rätt tråkiga eftersom de i regel utgår ifrån en SV98-utrustad sniper som noscopar sig fram bland motståndarna och även om det är ganska underhållande så har jag helt enkelt sett så mycket att jag har börjat tröttna. Det som emellertid lyfter många av de bättre montagen är att spelarna plockar upp kit från sina nedkämpade fiender istället för att ladda om sitt eget vapen, och då blir det genast mycket mer intressant. Här kommer dock en video som släpptes härom dagen och som jag tycker sticker ut lite i mängden. Mycket trevligt gameplay och inte för distraherande redigering! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2011 Har ganska nyligen börjat köra spelet, fy satan så skoj det är! Har suttit några timmar och spelat online med en polare, det är awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2011 Har ganska nyligen börjat köra spelet, fy satan så skoj det är! Har suttit några timmar och spelat online med en polare, det är awesome! PC? NÄR SKA VI SPELA; VAR JU SKITLÄNGE SEDAN VI LIRADE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2011 Jag ska spela ikväll för första gången på hur länge som helst. Kommer vara sämre än vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2011 Tycker vi drar en runda idag, spelar som längst till 11 eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2011 PC? NÄR SKA VI SPELA; VAR JU SKITLÄNGE SEDAN VI LIRADE! PS3. : o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2011 PS3. : o Besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2011 Ingen som funderat på att dra ihop en liten GTAsajten klan bara för skojskull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 Besviken Aw, sorry. Hug it out? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2011 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2011 PS3. : o Lägg till mig för bövelen! Jag har precis flyttat, så jag har ingen tv just nu, men snart är jag nog igång igen ska du se! Andra som spelar på PS3 är också välkomna att lägga till mig; Mysig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 10 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2011 Efter att ha installerat om spelet på min burk (Win7) har jag fått ett fantastiskt burkljud/badrumsljud om ni vet vad det är. Det ekar helt enormn mycket när man springer runt å pangar! Det funkade felfritt förut när jag körde Vista men nu så är det ospelbart.. Finns det något att göra mot detta? Jag hittar inga inställningar på spelet och jag kör med innbyggt ljudkort i datorn så jag vet inte vad man kan göra där.. Help please! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2011 Efter att ha installerat om spelet på min burk (Win7) har jag fått ett fantastiskt burkljud/badrumsljud om ni vet vad det är. Det ekar helt enormn mycket när man springer runt å pangar! Det funkade felfritt förut när jag körde Vista men nu så är det ospelbart.. Finns det något att göra mot detta? Jag hittar inga inställningar på spelet och jag kör med innbyggt ljudkort i datorn så jag vet inte vad man kan göra där.. Help please! Det låter som att du beskriver "War tapes". Här kan du välja vilka ljudinställningar du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2011 åå, war tapes är så sjukt mycket bättre än standardljud även om det är lite ovant i början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 Wartapes <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 Det suger ju att jag inte kommer hinna dinga 50 innan BF3 släpps! Så jag har satt upp lite andra mål: Platinum i minor Platinum i stationära "fordon" Platinum i M1911 Platinum i UMP-45 Får se om jag hinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Det suger ju att jag inte kommer hinna dinga 50 innan BF3 släpps! Så jag har satt upp lite andra mål: Platinum i minor Platinum i stationära "fordon" Platinum i M1911 Platinum i UMP-45 Får se om jag hinner! Jag hann. Nu jobbar jag på platinum i XM8 LMG, och sedan vet jag inte riktigt vad det blir. 870 combat kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2013 Hahahahahaha! Jag vill minnas att något liknande hände mig i början av min BC2-karriär, innan jag tog mitt förnuft till fånga och bindade om granatknappen, och knivknappen med för den delen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts