kobbe Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 spelade just med Mark :w000t: Vet dock inte om han såg mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 spelade just med Mark :w000t: Vet dock inte om han såg mig Haha, nej jag såg dig inte. Kollade dock friends list sen då jag ragequittade och såg att du spelade på samma server som jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Haha, nej jag såg dig inte. Kollade dock friends list sen då jag ragequittade och såg att du spelade på samma server som jag. Fick vänta 10 minuter på att joina din server, han bara spela 2-3 minuter innan du slutade . Gick dock bättre för mig, 11-1. Var tvungen att dö då, mina kulor tog slut och ingen ville fylla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Gick dock bättre för mig, 11-1. Var tvungen att dö då, mina kulor tog slut och ingen ville fylla på Tvungen och tvungen? Be eXotic gå över knivviftning 101 med dig så ska du se att det löser sig. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Tvungen och tvungen? Be eXotic gå över knivviftning 101 med dig så ska du se att det löser sig. Lektion 001: Släng alla vapen det första du gör efter spawn. Kniven är superior alla vanliga vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 (redigerad) Drog några sköna matcher med Lajjan igår, plockade hem mina två - tre första förstaplaceringar, inte via kills utan via mitt underbara lagspel som medic, väldigt soft att håva in poäng genom att heala och revive:a. Lajjan utövade lite knivviftning 101 några gånger, kul att se. Lajjan försvann dessvärre, han kom aldrig tillbaka efter sin hundpromenad. Men antar att vi ska hooka upp ikväll igen, åtminstone fram till 18:30 - 19:30 någon gång då dubbel xp startar på COD. Redigerad 4 mars, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 Drog några sköna matcher med Lajjan igår, plockade hem mina två - tre första förstaplaceringar, inte via kills utan via mitt underbara lagspel som medic, väldigt soft att håva in poäng genom att heala och revive:a. Lajjan utövade lite knivviftning 101 några gånger, kul att se. Lajjan försvann dessvärre, han kom aldrig tillbaka efter sin hundpromenad. Men antar att vi ska hooka upp ikväll igen, åtminstone fram till 18:30 - 19:30 någon gång då dubbel xp startar på COD. Kanske joinar er då(före)! Vad heter du? Vet bara lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 Kanske joinar er då(före)! Vad heter du? Vet bara lajnux Jo men visst, joina när du ser att Lajjan är online bara så är jag säkert också i krokarna någonstans. Har du mic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 Jo men visst, joina när du ser att Lajjan är online bara så är jag säkert också i krokarna någonstans. Har du mic? Yes, har dock ingen programvara men det går ju hyffsat for att installera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 Yes, har dock ingen programvara men det går ju hyffsat for att installera Vi lirar med Skype. (Ja, jag vet.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 Jag defibrilator:ade Lajjan förut. Kobbe, berätta vad du gjorde, snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 Elakt som bara den... Tror det här kan bli slutet på min forumkarriär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 Elakt som bara den... Tror det här kan bli slutet på min forumkarriär. KNIVAD! Var skojj att spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 jobbiga buggar -.- En bugg som jag upplever ca 5% av gångerna jag siktar in är att jag förlorar zoomen. Texturen av siktet är där men inte zoom. Skitjobbigt är man är sniper och den siktar men inte zoomar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2011 Fick 32-8 häromdagen på Heavy Metal, varav de sista 18 killsen var i en streak. T-90 MBT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2011 Några som vill spela typ ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2011 Jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2011 Jag är på. Adda iUddin i spelet. Lirar ni med mic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2011 Jag är på. Adda iUddin i spelet. Lirar ni med mic? Yes, det gör vi! Jag ska bara se ett par avsnitt av Six Feet Under, men sen är jag på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2011 Ikväll har jag nog dragit på mig lika många teamkills som jag har gjort under mina tidigare 200 speltimmar sammanlagt... Kobbe och Simpa är helt enkelt lite för närgångna med sina repair tools. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts