eXotic Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Det var billigt! PC? Fråga: hur funkar multiplayer på Xbox 360? Finns det någon form av coop/split screen-läge? (Min vän lirar inte online) Yes, till PC. Så att Lajjan ska få någon att spela med, han har det inte lätt stackarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Det var billigt! PC? Fråga: hur funkar multiplayer på Xbox 360? Finns det någon form av coop/split screen-läge? (Min vän lirar inte online) Jag tror inte det finns split-screen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Yes, till PC. Så att Lajjan ska få någon att spela med, han har det inte lätt stackarn. Du är en hjälte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Jag tror inte det finns split-screen. Trist! Då får jag se till att han inte köper grisen i säcken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Nickar Moodh om ni vill lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2011 Alla som lirar till PC får ta och adda iUddin snarast möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 22 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2011 Alla som lirar till PC får ta och adda iUddin snarast möjligt! Ja visst! Vänta dig en vänförfrågan från Moodh snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 Vad tråkigt det blir när man har plockat alla insignias. (Har några kvar, men jag kommer INTE gå in för att få 105 knivningar och 97 c4-kills, det får komma når det kommer så att säga) Får väl börja plocka guldstjärnor antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 PC-lirare! Adda MarkyPV så drar vi en match någon dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 Vad tråkigt det blir när man har plockat alla insignias. (Har några kvar, men jag kommer INTE gå in för att få 105 knivningar och 97 c4-kills, det får komma når det kommer så att säga) Får väl börja plocka guldstjärnor antar jag. C4-kills var någonting som jag såg som ett problem till en början men det är förvånansvärt när man väl provar. Ett tips är att slänga C4 på bombplatsen eller försöka smälla tankar och dylikt då det ofta sitter fler än en person i dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 Fuck baserape. Fuck it. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 Skulle lira för nån dag sen, första gången på hur många månader som helst. Min key har blivit deactivated. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 Skulle lira för nån dag sen, första gången på hur många månader som helst. Min key har blivit deactivated. Du måste väl kunna kontakta dem och få den reactivated? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Du måste väl kunna kontakta dem och få den reactivated? Tydligen måste man kontakta butiken för att få en ny key, de kan inte aktivera den efter den har blivit avaktiverad :/ Köpte min key på http://www.cjs-cdkeys.com/ (nån hundralapp billigare) och de har inte svarat än, skickade mail för en vecka sen. Tveksamt om de ger ut nya. kanske lika bra att köpa från spelbutiken för 180, inte såå mycket pengar det handlar om :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Blev den avaktiverad på grund av att du inte hade lirat på ett tag? Vilket skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Skönt lir med Simpa och Kebab ikväll! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 (redigerad) Ska vi inte dra igång ett GTAsajten-lir någon kväll? Verkar ju vara ett helt gäng som lirar detta nu! Dvs. Jag och Mordos mot slurvet -_- -_- Redigerad 28 februari, 2011 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 (redigerad) Ska vi inte dra igång ett GTAsajten-lir någon kväll? Verkar ju vara ett helt gäng som lirar detta nu! Dvs. Jag och Mordos mot slurvet -_- -_- Vad heter Mordos? Addar er som finns på denna sida i alla fall! Heter själv Battlen Redigerad 28 februari, 2011 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Vad heter Mordos? Addar er som finns på denna sida i alla fall! Heter själv Battlen Moardos. Jag heter MarkyPV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Ni bör alla ha fått en förfrågan från CreepyCruel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts