ExploSive Skrivet 27 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2010 Battlefield Bad Company 2 för 13,60€. Är det värt pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2010 Battlefield Bad Company 2 för 13,60€. Är det värt pengarna? Ja, det tycker jag iaf. Grymt roligt spel, som det fortfarande spelas på. Det är inte som MW2/Black ops. Stora banor, sköna vapen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2010 Battlefield Bad Company 2 för 13,60€. Är det värt pengarna? Köp. Köp! KÖP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2010 (redigerad) Sniperfield Bad Snipers 2: Snipe Harder. De borde införa global max 4 recons per server. HNNNNGH. Jag har inte svårt att counter-snipa dem, det är bara det att ingen gör objectives för det sitter 15 fittor som snipers i buskarna och slitonanerar. Redigerad 27 december, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2010 Sniperfield Bad Snipers 2: Snipe Harder. De borde införa global max 4 recons per server. HNNNNGH. Jag har inte svårt att counter-snipa dem, det är bara det att ingen gör objectives för det sitter 15 fittor som snipers i buskarna och slitonanerar. Så sant, så sant. Det var förmodligen anledningen till att mitt intresse för spelet svalnade väldigt tidigt, tror jag blev rank 19 eller dylikt. Plockade upp spelet igen för någon vecka sedan för att återigen bli besviken över att inget hade gjorts åt saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Så sant, så sant. Det var förmodligen anledningen till att mitt intresse för spelet svalnade väldigt tidigt, tror jag blev rank 19 eller dylikt. Plockade upp spelet igen för någon vecka sedan för att återigen bli besviken över att inget hade gjorts åt saken. Spela med mig, för tusan. Vad heter du på BC2 och Skype? Jag lägger till dig, så äger vi lite. Även fast jag suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Och det känns nästan lite för lätt att få poäng på det här. 28 timmar spelade timmar och jag har bara M16 kvar på Assault, är vid UZIn på engineer och låst upp ett par vapen på medic och recon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Ja men för tusan gubbar, vi måste ju dra ihop nåt nu! Spelar ganska ofta, men vill ha några att spela med. Det är det som är meningen med battlefield, att spela med folk man känner, allt blir så mycket roligare och bättre, t.om poängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Jag gillar 870 Combat Shotgunnen. 56 kills andra gången jag använde den, utan slugs. Har inte slugs än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Vart spelar alla?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Vad heter ni då? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Vad heter ni då? ;D Sturmschnaps nickar jag.. Har dock problem med att hålla uppkopplingen till EA online igång tydligen.. Aldrig stött på det här förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 (redigerad) Boomer här har också börjat spela igen. Uppskattar vad de gjort med spelet de senaste månaderna. M14 med Acog är ju helt underbart. http://bfbc2.elxx.net/sig/clean7/pc/ipatrick.png *edit* Råkade visst klistra in någon annans tag. Nåväl, nickar iPatrick. Redigerad 31 december, 2010 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Vem behöver automat-vapen när man kan plocka folk med 12 gauge slugs från en mils avstånd med 870 Shotgun~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Vem behöver automat-vapen när man kan plocka folk med 12 gauge slugs från en mils avstånd med 870 Shotgun~ Jupp, så jävla snuskigt spelsätt så det finns fan inte. Lika med Spas-12 och Neosteaden. Slug+magnum+hardcore= så jävulskt jävla lågt spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Jupp, så jävla snuskigt spelsätt så det finns fan inte. Lika med Spas-12 och Neosteaden. Slug+magnum+hardcore= så jävulskt jävla lågt spelat. Sant, men jag måste säga att det är otroligt tillfredsställande att plocka folk på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Vem behöver automat-vapen när man kan plocka folk med 12 gauge slugs från en mils avstånd med 870 Shotgun~ Tänk hur det var pre-nerf Neostead skjuter ännu längre och har bättre accuracy på långskott (imo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 aSDSDSADSAD RANDOM DUDE <GOL SNIPER MAGNUM> Nästan på gränsen att det är lika illa som VSS:en i close-quarters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 (redigerad) aSDSDSADSAD RANDOM DUDE <GOL SNIPER MAGNUM> Nästan på gränsen att det är lika illa som VSS:en i close-quarters. Well.. Hellre det på hardcore, för då vet man iaf att personen som dödade en ansträngde sig så pass att han måste ha högerklickat och siktat, och sen skjutit till skillnad från shotgunners. Redigerad 31 december, 2010 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Well.. Hellre det på hardcore, för då vet man iaf att personen som dödade en ansträngde sig så pass att han måste ha högerklickat och siktat, och sen skjutit till skillnad från shotgunners. En shotgunner behöver ju dock anstränga sig för att faktiskt se personen han ska skjuta, om han ska skjuta från längre avstånd. En bra sniper behöver inte anstränga sig, då det nästan går att köra quickscope när man väl har siktet inne pga. den minimala bulletdroppen på den. Men smaken är väl som baken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts