felshoe Skrivet 2 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2010 Jag förstår inte, varför skulle man bli bannad? Tycker det är kul med nya banor! Det var något krux med Punkbuster, eller så. Tror jag i alla fall. De har uppmanat admins på olika servrar att unbanna spelare igen, dock. Är det någon som har spelat idag? Det var sjukt laggigt igår, verkligen. Man tröttnade snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2010 Jag förstår inte, varför skulle man bli bannad? Tycker det är kul med nya banor! Jag vet inte varför man skulle bli bannad som sagt, tror det var något skit med Punkbuster som gjorde att folk blev perm bannad ifrån spelet. Dvs, som om dem hade fuskat. Går ju att läsa lite mer på FB. Jag ska testa spela någon av dem nya banorna lite senare ikväll iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2010 Någon som tänker köpa Specact? http://eastore.ea.com/DRHM/store?Action=DisplayProductDetailsPage&SiteID=eaemea&Locale=sv_SE&ThemeID=850300&Env=BASE&productID=192365600&resid=TPfINwoHAtYAAFIQ13cAAAAv&rests=1291307063083 Själv är jag sugen enbart på grund av att få en ryss-medic med grön basker... Den röda är ganska puckad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2010 Jag måste förmodligen formatera om datorn. Måste jag göra något speciellt då? En polare pratade nämligen om det. Förra gången min hårddisk kraschade blev min cdkey bannad, var ett helvete att reda ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 Nya maps, jag som inte ens kan de andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Conquest och hardcore på Harvest Day är ju guld värt som recon. Bara att sätta sig vid något träd/i något hus och plocka huvuden. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Conquest och hardcore på Harvest Day är ju guld värt som recon. Bara att sätta sig vid något träd/i något hus och plocka huvuden. :yes: Haha ogillar sånna som dig i dessa lägen. Btw laggar det på pc? Laggar drule på ps3 och ibland blir man lvl 1 helt plötsligt, värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Haha ogillar sånna som dig i dessa lägen. Btw laggar det på pc? Laggar drule på ps3 och ibland blir man lvl 1 helt plötsligt, värdelöst. Hehe, ja man är ju ingen lagkamrat direkt. Jag har förresten funnit tjusningen i att köra slugs med shotgun... Otroligt tillfredsställande att träffa någon på 200-300 meter. Njao, laggar till lite då och då har jag märkt men det är inget som stör. Den där level-buggen stötte jag också på, men det var bara så att den visade som att jag levlade från 1 till 30 på en enda match. Jag hamnade alltså aldrig på level 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Hehe, ja man är ju ingen lagkamrat direkt. Jag har förresten funnit tjusningen i att köra slugs med shotgun... Otroligt tillfredsställande att träffa någon på 200-300 meter. Njao, laggar till lite då och då har jag märkt men det är inget som stör. Den där level-buggen stötte jag också på, men det var bara så att den visade som att jag levlade från 1 till 30 på en enda match. Jag hamnade alltså aldrig på level 1. Du hade ju älskat CQ på Heavy Metal i HC-mode. En äckligt, äckligt stor bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Du hade ju älskat CQ på Heavy Metal i HC-mode. En äckligt, äckligt stor bana. Jo, men där glider alla runt i tanks så det får inte riktigt samma effekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Det känns som jag borde skaffa det här för att spela med alla gtasajtare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Någon som tänker köpa Specact? http://eastore.ea.com/DRHM/store?Action=DisplayProductDetailsPage&SiteID=eaemea&Locale=sv_SE&ThemeID=850300&Env=BASE&productID=192365600&resid=TPfINwoHAtYAAFIQ13cAAAAv&rests=1291307063083 Själv är jag sugen enbart på grund av att få en ryss-medic med grön basker... Den röda är ganska puckad. Köpt! Man känner sig onekligen mycket mer stealth när det gäller hardcore-läget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Känns sjukt att ha spelat Bad Company 2 mot en löjtnant jag hade som befäl under lumpen. Blev f.ö smiskad. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Googlade fram en rabattkod, så Specact kostade mig 33,75 kronor. Det är det lätt värt för att slippa springa runt som en julgranskula när man är ryssmedic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 Vafan finns den senaste patchen att ladda ner löst någonstans? Har setat med updatern i 30min och det går fan skitsegt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 Vafan finns den senaste patchen att ladda ner löst någonstans? Har setat med updatern i 30min och det går fan skitsegt.. Här finns några länkar. http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/11/30/update-for-battlefield-bad-company-2-pc.aspx Inte konstigt om det går segt förresten, patchen är på 2,6 GB om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 Har inte spelat på flera månader nu och jag viiiiilll!! Men måste fortfarande vänta på Sandy Bridge så man kan bygga ihop en dator snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2010 Nu jävlar era pojkvasker så har jag BC2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 21 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2010 Hur funkar det med Bad company Vietnam nu då? Eftersom patchen som man laddade ner innehöll Vietnam (Som jag fattar det) köper man bara en kod när man ska köpa spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 22 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2010 Korrekt Juster. Är bara för att starta det du redan laddat ner. Skön atmosfär har dom lyckats med tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts