Wu Zi Mu Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Börjar på torsdag och slutar i februari! Åh fan. Någon som vet ifall man kan man preloada? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Åh fan. Någon som vet ifall man kan man preloada? Har du köpt från Steam kan du nog det. Jag funderar själv på att köpa från Steam trots att det blir lite dyrare (520kr jämfört med 450kr i vanliga butiker, eller 350kr från UK). Info om betan: • Map Name: Port Valdez • Players: 32 (PC) • Game: Mode Rush • Environment: Snow • Theme: Vehicle and Infantry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Sitter också och funderar på om jag ska investera i Steam-varianten istället, tycker att Steam är otroligt bekvämt och om jag är garanterad en Beta-plats så blir det bara mer inbjudande. Faaaaast, problemet är ju att Mass Effect 2 också gör entré nu på torsdag. What to do.. what to do.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Sitter också och funderar på om jag ska investera i Steam-varianten istället, tycker att Steam är otroligt bekvämt och om jag är garanterad en Beta-plats så blir det bara mer inbjudande. Faaaaast, problemet är ju att Mass Effect 2 också gör entré nu på torsdag. What to do.. what to do.. Fast Mass Effect 2 kostar sjukt mycket mer på Steam än i butik. Närmare 650kr på Steam jämfört med 400kr i butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Kan man köra betan fastän man inte förhandsbokat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Fast Mass Effect 2 kostar sjukt mycket mer på Steam än i butik. Närmare 650kr på Steam jämfört med 400kr i butik. Kanske skulle tillagt det, men jag menade att jag endast har råd med ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Kan man köra betan fastän man inte förhandsbokat? undrar det här med och ifall man kan hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Jag tror inte det eftersom det finns återförsäljare som inte har betakeys. Det betyder alltså att man måste ha en betakey, som man får genom att köpa spelet hos "godkända" försäljare, för att delta i betan. PS3 och PC har beta. Tydligen har inte Xbox 360 någon beta... :/ Jag kom att tänka på att det antagligen kan vara fler spelare i samma match på PC än på konsol, så jag tar nog PC ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Har du köpt från Steam kan du nog det. Thank you for your recent purchase on Steam. If you’re new to Steam, install the free Steam application now: http://www.steampowered.com/getsteam To play your new games, just launch the Steam application on your PC and log in using your Steam account name: panimala. Your games will be available in Steam on the “My Games” tab. This email message will serve as your receipt. You can also access your Purchase History online at any time. Battlefield Bad Company 2 Pre-Order 39,99 EUR Total 49,99 EUR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Jag tycker det är roligare att spela FPS på PC. Sen har jag ju ändå inget fläskbox Beror ju lite på. Kan man spela på konsol är det riktigt kul. PC kan vilken tomte som helst spela på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Beror ju lite på. Kan man spela på konsol är det riktigt kul. PC kan vilken tomte som helst spela på. Jag har Bad Company 1 till PS3 och spelade det en hel del, men jag är ändå övertygad om att PC är klart mycket roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Är 100% säker på att diverse spelsajter kommer att ge ut beta-nycklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Synd att man inte kan tanka ner det nu.. Kommer gå sjukt segt här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Thank you for your recent purchase on Steam. If you’re new to Steam, install the free Steam application now: http://www.steampowered.com/getsteam To play your new games, just launch the Steam application on your PC and log in using your Steam account name: panimala. Your games will be available in Steam on the “My Games” tab. This email message will serve as your receipt. You can also access your Purchase History online at any time. Battlefield Bad Company 2 Pre-Order 39,99 EUR Total 49,99 EUR ? Kostade spelet €40 och sen €50? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 ? Kostade spelet €40 och sen €50? Det kostar väl mer för att de måste göra fodral och manualer till spelet och så. ....eller vänta nu, hur var det? /bojkotta Steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 (redigerad) ? Kostade spelet €40 och sen €50? To play your new games, just launch the Steam application on your PC and log in using your Steam account name: panimala. Your games will be available in Steam on the "My Games" tab. Kanske? Redigerad 26 januari, 2010 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 To play your new games, just launch the Steam application on your PC and log in using your Steam account name: panimala. Your games will be available in Steam on the "My Games" tab. Kanske? Nix! Endast Bad Company. Vet inte varför det står 39 och sen 49, däremot. Möjligtvis Steam's egna lilla vinst? Bryr mig inte, jag är säkrad i betan i övermorgon, och jag slipper langa fram manual, skivor och skräp. Lite bättre för miljön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Nix! Endast Bad Company. Vet inte varför det står 39 och sen 49, däremot. Möjligtvis Steam's egna lilla vinst? Bryr mig inte, jag är säkrad i betan i övermorgon, och jag slipper langa fram manual, skivor och skräp. Lite bättre för miljön. Kanske är Steam VAT, dåå. Anyhoo, ha så kul! Rapportera tillbaka om det är åzm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2010 De extra eurosena är pre-order kostnaden, tror jag. Steam har inte fattat att euron och dollarn inte ligger på samma sak. Random rant. Go Steam att ha MW2 som kostar nästan 700kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2010 Men det borde väl gå att be någon i USA att köpa och sedan gifta spelet till dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts