GiZmo Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Haha, lirade lite till. Världens kanske bästa rond. http://upl.gizgiz.nu/files/BFBC2Game%202010-03-17%2017-09-31-87.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Bra jobbat! Seriöst, vad hände med alla medics? De var överallt för bara några dagar sedan och nu lirar alla assault. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 40mm GL. I'm still rollin with M60 though, yao! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Nickar Optical[sWE] jag då Drog 4 headshots på raken igår då, cashade in +50 för kill +10 för hs och +126 för marksman shot. Så jävla nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Man bör ha sett denna först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Nickar Optical[sWE] jag då Drog 4 headshots på raken igår då, cashade in +50 för kill +10 för hs och +126 för marksman shot. Så jävla nice! Haha, slå 275 marksman HS! Snacka om att man blev glad när pixlarna där borta föll ihop. Spelade asbra som soldier idag, hade 57/16, 5700 poäng och så blir man disconnectad?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Det var deeeet scoret jag fick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Bad Company 2 Update Released Single Player - Fixed: Graphical issues on some systems on SP_03 (at start and when displaying background mountains at “Up river”) Fixed: Character voice issue during cut scenes in SP_03b (only affected Spanish) Fixed: Hang when killed using TOW Launchers in SP_05 Fixed: Graphical issue on some systems on SP_05 (displaying background mountains) Fixed: Voice volume in cut scenes on SP_06 Fixed: Unexpected dialog at start of SP_08 (only affected Italian) Fixed: Random crash in SP_09 cut scenes Multi Player - Fixed: Server Browser - Joining a password protected server results in a connection timeout Fixed: Server Browser auto updating server list when reopened causing a timeout issue Fixed: Password issue during Friend invites Fixed: Password text field issue on joining a password protected server Fixed: “Flickering” ship on Arica Harbor Fixed: Clan tags that use numbers in them displaying a “0” on the Select Spawn Point screen Fixed: Display issue on long server names Fixed: Mortar Strike icon not updating (Beta issue) Fixed: No “Exit Game” menu option appearing at the end of some rounds. Fixed: Flickering user rank icon (appeared as an animated gif) when user reaches rank 10. Fixed: Flickering trees and “Red Box” on Laguna Presa Fixed: User is logged out when failing to create a new soldier Fixed: Zeus stationary weapon not appearing in stats Fixed: Zu23 not appearing in stats Fixed: BMD3 AA not appearing in stats Fixed: Friend request displaying incorrect Veteran stats Fixed: End of Round screen displayed incorrect “UAV_Station” – now displays correct localized text. Fixed: K/D ratio displays in the Front End Fixed: K/D ratio displays correctly when “comparing” Change: Server browser now defaults to list via Ping first Change: News Ticker font support for Spanish, Polish, Russian and Japanese Change: New message for server full (reported as “I get no message when I try and join a server, it does nothing”) Change: New message displayed for attempting to join a password protected server without providing a password (reported as “I get no message when I try and join a server, it does nothing”) Change: Displays version number on Front End Legal Screen Change: Display of weapon icon during loading screen[/codebox] YES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Kan man använda en No-CD och spela online med? Jag har KÖPT SPELET! Men det är så att min dvdspelare tycker inte riktigt om skivor längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Kan man använda en No-CD och spela online med? Jag har KÖPT SPELET! Men det är så att min dvdspelare tycker inte riktigt om skivor längre Du kan installera om spelet och välja "online registration", sen slipper du använda skivan framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Stör mig som bara den på när 40mm GL inte detonerar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2010 Ser ut som att jag är i ledningen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2010 nerf noobtube plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 (redigerad) Made me lulz http://www.youtube.com/watch?v=efN1ze6UyBw http://www.youtube.com/watch?v=7fTHrIYtWeE O_____O Redigerad 20 mars, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=efN1ze6UyBw http://www.youtube.com/watch?v=7fTHrIYtWeE O_____O ...och jag trodde att jag var en bra pilot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Kan knappt lira längre. Har försökt ett par gånger idag men efter drygt 10minuter får jag upp "communication failure pnkbstrb.exe" och blir kickad från servern. Har försökt uppdaterat punkbuster men det hjälpte inget. Någon som har något förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Kan knappt lira längre. Har försökt ett par gånger idag men efter drygt 10minuter får jag upp "communication failure pnkbstrb.exe" och blir kickad från servern. Har försökt uppdaterat punkbuster men det hjälpte inget. Någon som har något förslag? Googlat runt tror jag fick nåt likande på BF2 när jag spelade tills jag tog kontakt med dem och visade att jag var bannad för fusk då jag inte har fuskat eller lirat på månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 (redigerad) Jag och en polare tänkte skaffa oss detta och börja lira online på 360. Såg nu att PC-versionen är bättre, betyder det att 360-versionen är ovärd att köpa? Redigerad 28 mars, 2010 av redoid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Jag och en polare tänkte skaffa oss detta och börja lira online på 360. Såg nu att PC-versionen är bättre, betyder det ärr 360-versionen är ovärd att köpa? Absolut inte, 360-versionen rockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Otroligt skönt att höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts