Panimala Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Tack! Haha, och hur gör jag nu? Man måste väl ta bort de gamla först, eller så? Hjälp. Nä, du behöver inte ta bort de gamla. Här är NVIDIAs respektive ATIs driver-sidor, antar att du vet vilken grafikkortstillverkare du har. http://www.nvidia.com/Download/index.aspx http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx --- Squad Deathmatch äger. Fick fan 2 gold stars med AKS-74U (heter den väl?) under min session nu! Fick nog 4-5 ace pins med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Satan vad det laggar för mig, i server browsern står det typ 31 i ping sen när man spelar så ligger man runt 180-200 Har iaf kommit up i första ranken nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Var nere och köpte spelet nyss. Installerar för stunden. Lyssnar på Guerilla Radio och taggar järnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Nu för tiden behöver man inte ta bort de gamla först, dom avinstalleras automatiskt, bara att tanka senaste och lägga in Fint, tack tack! Nä, du behöver inte ta bort de gamla. Här är NVIDIAs respektive ATIs driver-sidor, antar att du vet vilken grafikkortstillverkare du har. http://www.nvidia.com/Download/index.aspx http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx Lite försent, men tack ändå. Nu funkar det, så tack allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 Haha gjorde nyss min snyggaste "döda helikopter med sniper kill" nyss Den flög rakt över mig och jag drar upp siktet och zoomar in snabbt och knäpper piloten. Fan så HÄRLIGT!!! En annan sak, i mounted machineguns med "sköld" så ser jag bara svart där man ska kunna se ut. Själva hålet. Någon annan som har så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 En annan sak, i mounted machineguns med "sköld" så ser jag bara svart där man ska kunna se ut. Själva hålet. Någon annan som har så? Jag ser ut, men det är en störig svart fyrkant som flyter ute till höger :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 Tänkte på en sak varför gör vi inte en egen GTAsajten klan till BC2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Oh så härligt http://upl.gizgiz.nu/files/hjax.jpg Lirade Squad Rush (screenshottet är inte från den rundan, utan en vanlig rush bana). Jag står nere vid det gröna krysset, det röda är en snubbe som står och sprayar med en machinegun, en sån där med sköld. Jag blev nyss dödad av honom, och när jag spawnade igen så skickade jag iväg en granat mot honom, mest av irritation.. och guess what!.. Bullseye! Sprängde både honom och machinegunen.. ^^ Snacka om att jag blev förvånad! (fick en HAX!! kommentar direkt efteråt ;D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Oh så härligt Lirade Squad Rush (screenshottet är inte från den rundan, utan en vanlig rush bana). Jag står nere vid det gröna krysset, det röda är en snubbe som står och sprayar med en machinegun, en sån där med sköld. Jag blev nyss dödad av honom, och när jag spawnade igen så skickade jag iväg en granat mot honom, mest av irritation.. och guess what!.. Bullseye! Sprängde både honom och machinegunen.. ^^ Snacka om att jag blev förvånad! (fick en HAX!! kommentar direkt efteråt ;D) Haha har gjort likadant en gång, bara drog iväg en granat på måfå. AWESOMNESS! Likaså drog jag iväg ett skott med M24an, mest av misstag, rakt ut i skogen. Får +50 för killing and enemy och +10 för headshot! Sån jävla härlig känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Vad nickar ni? Hur som helst, adda "iUddin". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Creepycruel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Tänkte köra lite CS 1.6 med några vänner just nu. Men när jag gör refresh all så kommer inte någon server upp alls, kanske bara 5-10. Jag har tagit bort password protected och server is full fast det kommer endå inte upp några servers. Varför!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Tänkte köra lite CS 1.6 med några vänner just nu. Men när jag gör refresh all så kommer inte någon server upp alls, kanske bara 5-10. Jag har tagit bort password protected och server is full fast det kommer endå inte upp några servers. Varför!? Du är i fel tråd, kan vara därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Vad nickar ni? Hur som helst, adda "iUddin". Sturmschnaps hier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Gizgiz| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Du är i fel tråd, kan vara därför. Men vafan.. kunde svära på att jag var i cs tråden aja, får försöka igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Medic + M60 + Red Dot + MMN LMG = dun-dun-dun-dun, fan va folk dör <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Världens kanske bästa rond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Världens kanske bästa rond. Fick 16k en runda. Fick 1 guldstjärna, lite brons och silver och Battlefield Experience poäng. Det skulle jag ha printat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Fick 16k en runda. Fick 1 guldstjärna, lite brons och silver och Battlefield Experience poäng. Det skulle jag ha printat. Haha, lirade lite till. Världens kanske bästa rond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts