SilentViper Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Vilka är de bästa vapen till alla klasser? Eller använder alla klasser olika vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Vilka är de bästa vapen till alla klasser? Eller använder alla klasser olika vapen? Olika vapen. Efter att spelet krashat vid 22 så började jag spela igen kl 00, men nu krashade det igen. Aja. Så länge det bara är barnsjukdomar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Äh, roligaste är ju att springa fram till en fientlig tank och börja borra på den. Ofta så märker de inget förrän den sprängs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Beställde spelet idag , ser jävligt kul ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Olika vapen. Efter att spelet krashat vid 22 så började jag spela igen kl 00, men nu krashade det igen. Aja. Så länge det bara är barnsjukdomar... Okej vilka är dem bästa klasserna? Samt vilka är de bästa vaperna till klasserna? Bäst att passa på och fråga lite innan man skaffar det. Ska ju trots allt köpa det nästa månad så man måste ju veta lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 (redigerad) Okej vilka är dem bästa klasserna? Samt vilka är de bästa vaperna till klasserna? Bäst att passa på och fråga lite innan man skaffar det. Ska ju trots allt köpa det nästa månad så man måste ju veta lite Vilken klass som är bäst är väldigt individuellt. Beror helt och hållet på vilken klass som passar din spelstil. Redigerad 7 mars, 2010 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Beställde spelet idag , ser jävligt kul ut Same here, längtar som fan Dum som jag var så beställde jag inte i onsdags som jag tänkte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Okej vilka är dem bästa klasserna? Samt vilka är de bästa vaperna till klasserna? Bäst att passa på och fråga lite innan man skaffar det. Ska ju trots allt köpa det nästa månad så man måste ju veta lite Beror helt på din spelstil. Gillar du att ligga och trycka i buskar så är recon bäst, smyga runt i hus som värsta spec-op så är assaultklassen bäst. Gillar du support så medic/engi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Okej vilka är dem bästa klasserna? Samt vilka är de bästa vaperna till klasserna? Bäst att passa på och fråga lite innan man skaffar det. Ska ju trots allt köpa det nästa månad så man måste ju veta lite Beror också på din spelstil. Många vapen har olika skada/rate of fire/storlek på magasin/olika skada beroende på hur nära målet du är etc. Det är upp till hur du vill spela, men generellt kan man säga att de senare upplåsningarna är bättre. Unlockable weapons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Ta till exempel Recon, där är M24, Sv98 och GOL skönast IMO. M95 är överskattad och dessutom riktigt, riktigt långsam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Fyfan vad risiga servrar EA har, inloggningservern lägger ju ner i parti och minut, och sen är de servrar man brukade spela bf2 på åt helvete också, Gotland och TV2 är fulla dygnena igenom och i och med att det tar ett par minuter varje gång man ska refresha så är det bara ett totalt virrvarr. Den som utformade server browse systemet borde ju få en spark i arslet. Hoppas på att det förstnämnda är barnsjukdomar, spelet har ju bara varit ute 3-4 dagar. Det sista lär det inte bli ändring på ändå, var ju lika jävligt i BF2. /rant Helt underbart lir när det väl är igång! Thompson geväret är skithärligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Favoritvapen då, grabbs? Själv så kör jag nästan hela tiden med min AK-74u. Det är lätt det bästa vapnet till Engineer-klassen, både enligt statistiken och mig själv. http://img69.imageshack.us/img69/605/gamestop5f00aks74u5f00f.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Kör mycket XM8C, den lilla modellen av XM8. Nu funkar inte spelet igen. Börjar bli trött på alla problem nu. Grafik problem, server browsen funkar inte. Och nu kommer man inte in på något alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Kör inte så mycket engineer. Gillar att ta köra den mer dolda vägen istället för att hålla sig till tanksen. Men nu när Recon är avklarad så tänkte jag att jag prövar, och det var ganska nice, Thompson är ju underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Favoritvapen då, grabbs? Själv så kör jag nästan hela tiden med min AK-74u. Det är lätt det bästa vapnet till Engineer-klassen, både enligt statistiken och mig själv. kör mest som assualt och jag älskar M416 så jävla grym! sen att den är så sjukt jävla snygg är en annan femma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Jag kom precis på att jag inte stängt av BC2 någon gång sedan jag skaffade det. Det har bara varit EA som klantat sig med sina servrar som fått mig kickad hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Favoritvapen då, grabbs? Själv så kör jag nästan hela tiden med min AK-74u. Det är lätt det bästa vapnet till Engineer-klassen, både enligt statistiken och mig själv. http://img69.imageshack.us/img69/605/gamestop5f00aks74u5f00f.jpg Engineer är minst körda klassen (1000poäng nånting, totalt ointresserad av fordon osv just nu) men de gånger jag plockat upp den så är den vass! Får spela mycket engineer när jag fått M95an. Fick MG3 med medic nu, och jag är nöjd... Men ljudet skulle vart lite mer smattrigt. Känns lite för mycket saving private ryan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 After optimizations and restarts yesterday, we had been stable across all platforms. Unfortunately, we encountered another outage at approximately 9:30 AM PST today. - X360 was severely impacted, and the service is being restarted. It should be back online and we are monitoring closely. - PC had an outage, but the service is offline currently and the service is being restarted. It should be back online and we are monitoring closely. We will then start checking the quality of the customer experience to determine possible next steps. - PS3 appeared to have a brief outage, but has quickly recovered and the services is functioning properly at this time. All teams are actively engaged in diagnosis and remediation. We are adding additional services to alleviate load. Despite having a major infrastructure in place, the peak traffic this weekend has been huge, 400% higher than any other Battlefield's peak simultaneous users. The teams will continue to monitor the services closely. We sincerely apologize for the inconvenience and will provide further updates on the latest developments as they are relevant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Alltså.. Ska man jaga poäng då är det fan Rush och Port Valdez som gäller! Satan vad man cashar in. Sturmschnaps @ TV2/Gotland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 (redigerad) http://upl.gizgiz.nu/files/eadown.jpg :3 edit: Skitbra!.. Eset bestämmde sig att installern var en trojan och satte skiten i karantän, återställde men den verkade vara korrupt.. Får tanka allt igen Redigerad 8 mars, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts