Adrian G Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Kan tipsa om Battlefield Gotlands servrar. Den jag var inne på igår natt hade inte deathcam så att spela recon var sjukt kul, fick löjligt många marksman kills, flera stycken på 160 poäng+. Kör de Hardcore? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Så det är servern som ställer in om det är Hardcore eller inte, på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Så det är servern som ställer in om det är Hardcore eller inte, på PC? Vad/vem annars? :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Då har jag nu också börjat på samma problem som fler av er andra som spelar på PC. Ibland kan jag inte connecta till servern och ibland fryser spelet, och endast ljudbakgrunden fungerar. GG Dice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Lite liv i tråden nu va? :rant: Nu går det asbra, har hittat lite fler hc-servrar och kör recon som bara tusan! Fick nyss VSS (näst sista) geväret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Lite liv i tråden nu va? :rant: Nu går det asbra, har hittat lite fler hc-servrar och kör recon som bara tusan! Fick nyss VSS (näst sista) geväret! Haha Ska försöka mig på att spela lite nu. Hoppas att allt fungerar. Vilken server spelar du på Adrian G? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Haha Ska försöka mig på att spela lite nu. Hoppas att allt fungerar. Vilken server spelar du på Adrian G? Kommer inte ihåg vad de heter, ska ta och kolla. Nu känner jag för att spela med folk ikväll, Alles internet knasar lite såå... Vad nickar ni? Lägg till: Creepycruel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Cannot connect to EA Online... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Cannot connect to EA Online... Varför, varför stängde jag av spelet? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Oh grejt. Stänger av datorn. Kopplar ur strömmen. Tar bort internetsladden. Kopplar i strömmen. Sätter tillbaka internetsladden. Startar datorn. >Allt funkade fint. -> Connect to Server. -> Connected -> *Ladda* -> Superhaxspeletstängsnerbarasådär. -> Cannot connect to server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 http://pici.se/pictures/oMjFTcjfa.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 --- Blir att vänta tills nästa månad jag köper BC2 för jag fyller ju även nästa månad så jag kanske får detta eller blir att köpa för mina egna pengar. Sen blir det nu att skaffa Metro 2033 med som kommer om 1-2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Sen blir det nu att skaffa Metro 2033 med som kommer om 1-2 veckor. Längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Längtar! Same here men har slarvat med att läsa boken med ett tag nu. Tog hem den under sportlovet men har inte läst nåt ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 (redigerad) Hur svårt är det att trycka på Q!? PS: Nu är skiten nere, igen! Redigerad 6 mars, 2010 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Ni som har testat på MP läget i BC2 vilka lag kan man spela som eller är det US vs US eller US vs Russia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Önskar jag hade pengar just nu så jag kunde köpa :/ Spelade Beta'n som ett hjälte. Men men, när CSN får tummen ur och kastar lite mer pengar åt mitt håll kanske... Förövrigt finns Bad Company 2 för £19.99 (210-isch SEK) här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Ni som har testat på MP läget i BC2 vilka lag kan man spela som eller är det US vs US eller US vs Russia? USA vs. Russia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Haha så jävla kul att skjuta piloterna i huvudet med snipern online Se helikoptern störta till marken, så awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 (redigerad) Haha så jävla kul att skjuta piloterna i huvudet med snipern online Se helikoptern störta till marken, så awesome! Gjorde det precis också! Så himla kul! - M95! , fast GOL är nästan bättre. Nu blir det att levla upp med Engy och Assault. Servrarna är nere, igen! Redigerad 6 mars, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts