Sniper Skrivet 4 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 När/Var/Hur får man promo-koden när man köpt Limited Edition via Steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 När/Var/Hur får man promo-koden när man köpt Limited Edition via Steam? Via mailen tror jag, vet ej när. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 (redigerad) Via mailen tror jag, vet ej när. O_O Jag har inte fått min än! Måste kolla upp det där!! Edit: Det visar sig att man får den som "DLC" när man installerar spelet. Redigerad 4 mars, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 PUNKBUSTER <333333333333333333333333 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Du kan spela utan steam. Skönt så slipper man ha steam på för att lira online men vad är skillnaden att kö utan steam med BC2 och med steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Skönt så slipper man ha steam på för att lira online men vad är skillnaden att kö utan steam med BC2 och med steam? Gränssnittet ingame som du ändå kan aktivera om du lägger till .exefilen som non-steam game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Gränssnittet ingame som du ändå kan aktivera om du lägger till .exefilen som non-steam game. Men om ja köper BC2 från game i affären sen när jag kommer hem kan jag aktivera med cd koden via steam eller måste ja då köpa spelet från steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Men om ja köper BC2 från game i affären sen när jag kommer hem kan jag aktivera med cd koden via steam eller måste ja då köpa spelet från steam? Varför ska du involvera Steam? Köp från Game och installera och spela utan Steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Bara jag som har problemet att marken blinkar ibland? Blir lite konstiga blinkande texturer typ. Hade så i betan med, fast inte lika mycket som nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Bara jag som har problemet att marken blinkar ibland? Blir lite konstiga blinkande texturer typ. Hade så i betan med, fast inte lika mycket som nu. Nope jag har det också, grenarna på träden blinkar blått ibland när träden rasar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Någon mer som har STORA problem med att det kraschar och har sig? Det händer till nio av tio när jag trycker på Squad-menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Någon mer som har STORA problem med att det kraschar och har sig? Det händer till nio av tio när jag trycker på Squad-menyn. Är tacksam för att det inte har hänt en enda gång, till skillnad från Betan och Reloadeds version. Kan hända dock att jag måste starta om spelet för att den förlorar anslutningen till EA online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Är tacksam för att det inte har hänt en enda gång, till skillnad från Betan och Reloadeds version. Kan hända dock att jag måste starta om spelet för att den förlorar anslutningen till EA online. Det verkar ha fixat sig i och med att jag uppdaterade drivrutinerna. *thumbs up* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Fan vad svårt det ska vara att komma in på en server! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Har testat snart två timmar nu. Det är riktigt kul! Favoriten detta år än så länge! Det enda jobbiga är att det som redan var upplåst i Betan är borta nu och att man måste låsa upp Health/Ammo Packs och defribilator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Det verkar ha fixat sig i och med att jag uppdaterade drivrutinerna. *thumbs up* Jomen tack så mycket. En halvtimme efter jag skrev det så kom kraschen. Ljudet började loopa och inget på skärmen rörde sig. Var tvungen att krypa ner och bryta strömmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Bara jag som får "Server is full" eller "No Connection to the server could be made, Check your Network and try again!" ? Har dom fortfarande kvar det problemet sen Betan eller är det några av mina inställningar som jävlas? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Bara jag som får "Server is full" eller "No Connection to the server could be made, Check your Network and try again!" ? Har dom fortfarande kvar det problemet sen Betan eller är det några av mina inställningar som jävlas? O.o Har samma problem. Brukar funka när man kör "play now". Men då kommer man in på random servrar. Hoppas dem fixar det där snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Bara jag som får "Server is full" eller "No Connection to the server could be made, Check your Network and try again!" ? Har dom fortfarande kvar det problemet sen Betan eller är det några av mina inställningar som jävlas? O.o Har samma problem. Brukar funka när man kör "play now". Men då kommer man in på random servrar. Hoppas dem fixar det där snart. Händer mig ytterst sällan, men dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Kan tipsa om Battlefield Gotlands servrar. Den jag var inne på igår natt hade inte deathcam så att spela recon var sjukt kul, fick löjligt många marksman kills, flera stycken på 160 poäng+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts