Sniper Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Battlefield Bad Company 2 Efter att ha läst FZs fördhandstitt och sett Gametrailers TVs Battlefield Bad Company special är jag helt såld. Idag förbokar jag spelet! BFBC2? Det är en uppföljare till Bad Company 1 och har uppmärksammats mycket mer eftersom multiplayerdelen förutspås bli riktigt bra, och för att uppföljaren, till skillnad från ettan, släpps på PC. Det finns fyra klasser: Assault Engineer Recon Medic På PC ska BFBC2 tydligen ha hela 40-player multiplayermatcher. Nu vet jag visserligen inte allt om spelet så någon annan medlem får gärna fylla i eventuell information som jag inte skrivit här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Har redan förhandsbokat det för en krona + två spel hos Gamestop. Det kommer bli grymt, jag gillar verkligen tempot mycket mer i BF-spelen än t.ex. MW2 och fokuset på squads är riktigt grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Har redan förhandsbokat det för en krona + två spel hos Gamestop. Det kommer bli grymt, jag gillar verkligen tempot mycket mer i BF-spelen än t.ex. MW2 och fokuset på squads är riktigt grymt. När var det erbjudandet? Hah, köper nog därifrån ändå eftersom den går drygt 100 kr billigare. Men jag vet inte, rätt schysst med skiva (får man väl inte från Gamestop?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Låter intressant. Hur likt är det MW2s "rpg"? Jag minns väldigt lite från när jag spelade BC1, men jag saknade att man inte kunde customiza vapen och sånt så mycket, vilket jag ÄLSKAR i MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 (redigerad) När var det erbjudandet? Hah, köper nog därifrån ändå eftersom den går drygt 100 kr billigare. Men jag vet inte, rätt schysst med skiva (får man väl inte från Gamestop?) Gamestop har byt in 2 spel och betala 1kr för spelet på 360 och PS3. Man får dock inte byta in vilket spel som helst, som du kan se här. Jag tänkte nog köpa det på Game UK där PC Collectors Edition kostar runt 300kr. @Wuzi Det ska finnas en sådan, likt den i BF2, enligt Wikipedia. Redigerad 24 januari, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Game UK= United Kingdom, amirite? Hur kommer det till Sverige och hur länge tar det? Som fattig student är det lägsta priset viktigt, iaf för mig.. Ayy, blir nog en förhandsbeställning i alla fall. Verkar så sanslöst coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 (redigerad) Game UK= United Kingdom, amirite? Hur kommer det till Sverige och hur länge tar det? Som fattig student är det lägsta priset viktigt, iaf för mig.. Ayy, blir nog en förhandsbeställning i alla fall. Verkar så sanslöst coolt Yes, Game.co.uk. Man får spelet på posten, men jag vet inte vad frakten kostar, eller leveranstiden. Jag har dock hört att många beställt därifrån så jag antar att det är bra. Fast du får ingen Beta Key om du köper därifrån. Betan pågår från och med den 26:e Januari. Redigerad 24 januari, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 När var det erbjudandet? Hah, köper nog därifrån ändå eftersom den går drygt 100 kr billigare. Men jag vet inte, rätt schysst med skiva (får man väl inte från Gamestop?) Om du menar spelet på skivan så är jag väl rätt säker på det då det är till Xbox 360. Låter intressant. Hur likt är det MW2s "rpg"? Jag minns väldigt lite från när jag spelade BC1, men jag saknade att man inte kunde customiza vapen och sånt så mycket, vilket jag ÄLSKAR i MW2. Det finns nu, man får välja attachments och secondary weapons och så, men riktigt lika djupt som i MW2 tror jag inte att det är/blir. Yes, Game.co.uk. Man får spelet på posten, men jag vet inte vad frakten kostar, eller leveranstiden. Jag har dock hört att många beställt därifrån så jag antar att det är bra. Fast du får ingen Beta Key om du köper därifrån. Betan pågår från och med den 26:e Januari. Kommer väl ändå ett multiplayer-demo i början på februari till konsolerna iallafall, vad jag minns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Hm. Någon som vet när Game skickar ut förhandsbokade spel? Dagen innan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Det finns nu, man får välja attachments och secondary weapons och så, men riktigt lika djupt som i MW2 tror jag inte att det är/blir. Ok. Finns det perks och sånt? Kill streak reward? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 boxen eller PC, boxen eller PC, boxen eller PC. Kan inte bestämma mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Hm. Någon som vet när Game skickar ut förhandsbokade spel? Dagen innan eller? De borde göra det. Om du beställer från UK tror jag dock att du inte kommer få spelet förens dagen efter det släppts. boxen eller PC, boxen eller PC, boxen eller PC. Kan inte bestämma mig! Samma här. Det lutade åt PC, men sedan kom jag på att det säkert är bättre online på 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Ok. Finns det perks och sånt? Kill streak reward? Det är perks och killstreak-rewards som tar bort hela skill-elementet med FPS-shooters. Inte fan är det skillat att med predator-missile och campande ta sig upp till tolv kills och få chopper gunner, och sedan casha in 8-12 kills till, då man håller i princip in musknappen och siktar vart alla är. BFBC2 håller FPS-spelen barebone, med fordon. Man får poäng genom att skjuta folk, hjälpa folk och ta flaggor, inte genom att spamma '4' varannan minut för att aktivera sin UAV, helikopter, flygplan, care package osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Det är perks och killstreak-rewards som tar bort hela skill-elementet med FPS-shooters. Inte fan är det skillat att med predator-missile och campande ta sig upp till tolv kills och få chopper gunner, och sedan casha in 8-12 kills till, då man håller i princip in musknappen och siktar vart alla är. BFBC2 håller FPS-spelen barebone, med fordon. Man får poäng genom att skjuta folk, hjälpa folk och ta flaggor, inte genom att spamma '4' varannan minut för att aktivera sin UAV, helikopter, flygplan, care package osv. Och man blir belönad med nya vapen och delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 (redigerad) BFBC2 håller FPS-spelen barebone, med fordon. Skönt. Däremot bör du spela CS 1.6 eller något sånt om du vill spänna dig med skills Helt klart till PC om man köper isf. Redigerad 24 januari, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Skönt. Däremot bör du spela CS 1.6 eller något sånt om du vill spänna dig med skills Helt klart till PC om man köper isf. Hur tänker du då? Vad jag vet så slog iaf MW2 igeom mest på Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Hur tänker du då? Vad jag vet så slog iaf MW2 igeom mest på Xbox 360. Jag tycker det är roligare att spela FPS på PC. Sen har jag ju ändå inget fläskbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Vad hände med pc betan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Vad hände med pc betan Slutet av januari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Vad hände med pc betan Börjar på torsdag och slutar i februari! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts