Patrik Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Kalsonger. Förut sov jag i t-shirt + kalsonger, men blev ofta för varmt. Du borde ha med ett t-shirt + kalsonger-alternativ, tror det är bland de vanligasta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Sover oftast med endast kalsonger. Ibland händer det att jag tar till mig friheten att sova "au naturel", men det är inte ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Jag kör vanligen med kalsingar, men ibland kan jag få ett infall och köra naturell också. ^This. Ibland har jag tröja på mig också, men brukar endast behövas den kallaste veckan om året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 (redigerad) Jag förstår inte hur man kan ligga med tröja på sig i sängen! Det blir så knöligt! Jag sover vid ett fönster med smått öppen ventil, och jag svettas fast jag inte använder tröja! Redigerad 22 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Jag förstår inte hur man kan ligga med tröja på sig i sängen! Det blir så knöligt! Jag sover vid ett fönster med smått öppen ventil, och jag svettas fast jag inte använder tröja! Testat att sänka värmen på elementet? Använda ett täcke som inte är lika varmt? Låter ju hyfsat friskt att ligga och svettas varje natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Jag förstår inte hur man kan ligga med tröja på sig i sängen! Det blir så knöligt! Jag sover vid ett fönster med smått öppen ventil, och jag svettas fast jag inte använder tröja! Jag håller verkligen med dig! Jag har två fönster i mitt rum, och sängen är "mellan" båda. Sen har jag oftast två täcken, ett tjockare duntäcke och ett jättetunt. Brukar börja med det tjocka täcket, men slutar oftast med att jag sparkar av det och tar det tunnare. @ Kebab, Henkibojj osv som reagerade på "smutsa ner kalsongerna": Jag menade att det blir så varmt, så det känns ofrsächt att ha på sig samma kalsonger som man sovit med. Så jag kör helt naturell, men det är klart, om jag vet att någon kommer väcka mig, eller någon annan sover i samma rum (förutom flickvännen då) så kör jag med kalsonger. Men aldrig med tshirt, det har jag aldrig haft. Därför jag inte kom på att ta med det i voten. Så nu gör jag det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Har ett par olika sovshorts, som är lite luftigare så att Adolf inte svettas ihjäl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Har jag haft sex vid sovdags så sover jag naken men annars blir det bara kalsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Men aldrig med tshirt, det har jag aldrig haft. Därför jag inte kom på att ta med det i voten. Så nu gör jag det! Aw, nu har jag redan röstat. Till de som säger att det blir varmt: Varierar ju något enormt från hus till hus får ni väl förstå. Här hemma eldar vi med pellets, och ibland kan värmen sjunka en del under natten om pelletspannan stannar eller helt enkelt är inställd på för låg värme. Idag när jag vaknade så var det t e x runt 17 grader, lagom kul att kliva upp utan något på överkroppen då. Gåshud på en halv sekund typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Alltid med kallingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Aw, nu har jag redan röstat. Till de som säger att det blir varmt: Varierar ju något enormt från hus till hus får ni väl förstå. Här hemma eldar vi med pellets, och ibland kan värmen sjunka en del under natten om pelletspannan stannar eller helt enkelt är inställd på för låg värme. Idag när jag vaknade så var det t e x runt 17 grader, lagom kul att kliva upp utan något på överkroppen då. Gåshud på en halv sekund typ. I vårat hus blir det också väldans kallt, speciellt i min säng då jag ligger med sängen längs med en yttervägg och fönster. Ändå sover jag alltid i bara kalsonger och jag har inget täcke i mitt örngott heller, så jag har bara ett tunt lager med tyg på mig. Visserligen hackar jag nästan tänder när jag vaknar, men som viking är det inga problem alls att stå ut med det, tvärtom så hjälper det mig att komma upp ur sängen på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Jag sover som gud skapade mig, bortsett från mina kalsipper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Aw, nu har jag redan röstat. Till de som säger att det blir varmt: Varierar ju något enormt från hus till hus får ni väl förstå. Här hemma eldar vi med pellets, och ibland kan värmen sjunka en del under natten om pelletspannan stannar eller helt enkelt är inställd på för låg värme. Idag när jag vaknade så var det t e x runt 17 grader, lagom kul att kliva upp utan något på överkroppen då. Gåshud på en halv sekund typ. Men jag är ganska varm av mig annars, så det beror ju på ens normala kroppstemperatur också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Aw, nu har jag redan röstat. Till de som säger att det blir varmt: Varierar ju något enormt från hus till hus får ni väl förstå. Här hemma eldar vi med pellets, och ibland kan värmen sjunka en del under natten om pelletspannan stannar eller helt enkelt är inställd på för låg värme. Idag när jag vaknade så var det t e x runt 17 grader, lagom kul att kliva upp utan något på överkroppen då. Gåshud på en halv sekund typ. runt 15°C vinterhalvåret och 18-20°C sommarhalvåret på mitt rum i källaren och jag sover aldrig i mer än kalsonger om jag inte näckar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 runt 15°C vinterhalvåret och 18-20°C sommarhalvåret på mitt rum i källaren och jag sover aldrig i mer än kalsonger om jag inte näckar. Källarrum Älskar att ha det svalt när jag sover så att bo i källarn är perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Kalsonger. En gång var jag så full att jag glömde ta av mig linnet, det kändes jättekonstigt när jag vaknade, det säger väl en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 runt 15°C vinterhalvåret och 18-20°C sommarhalvåret på mitt rum i källaren och jag sover aldrig i mer än kalsonger om jag inte näckar. Fyfan, antingen lär du hacka sönder på morgnarna eller så är du väldigt varm av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Fyfan, antingen lär du hacka sönder på morgnarna eller så är du väldigt varm av dig. Brukar få ta av mig täcket ofta, skitvarmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Fyfan, antingen lär du hacka sönder på morgnarna eller så är du väldigt varm av dig. Det är sjukt mysigt att vakna på morgonen och frysa utav bara helvete. Eller, själva frysandet är inte mysigt, men när man drar ett varmt duntäcke över sig för att värma sig. Då står jag gärna ut med att frysa över natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Oftast med kalsonger. Ibland naken hos tjejen. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts