Wu Zi Mu Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 (redigerad) Nu när vi är på humör för att skapa trådar! ------------------------------------------------- Själv sover jag helst naken, så slipper man smutsa ner kalsongerna också! Pyjamas har jag aldrig ägt. Redigerad 23 januari, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Med kalsonger på! Ibland t-shirt också, fast det vore inte helt fel att sova naken heller, kanske provar nångång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 (redigerad) Nej. Kalsonger. Redigerad 22 januari, 2010 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Pijamas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Själv sover jag helst naken, så slipper man smutsa ner kalsongerna också! Smutsa ner? Jag kör vanligen med kalsingar, men ibland kan jag få ett infall och köra naturell också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Helt naken. Sover endast med kalsonger om jag är hemma i Sverige och jag vet att jag kan bli väckt dagen efter av någon i familjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Pj's! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 När jag sover själv så sover jag oftast med kalsonger, med tjejen blir det nästan alltid naken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Snackade om det här med kompisar för nån dag sen, sover helst naken, men nu är det lite för kallt. Dessutom kan storebror eller mamma väcka mig ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Naken är enbart ett alternativ om min flickvän är med och jag glömmer ta på mig kalsonger innan jag somnar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Jag sover vanligtvis med kalsonger + en stor t-shirt. När jag sover borta etc brukar jag skippa t-shirten och sover endast i kalsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Med kalsonger på, om de är obekväma åker de dock av. Tycker inte riktigt om att sova naken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Åh, dessa underbara trådar Själv sover jag helst naken men mestadels med kallingar endå för att det känns fräshast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Själv sover jag helst naken, så slipper man smutsa ner kalsongerna också! ...för det är så mycket smidigare att tvätta lakanen? Jag sover alltid i kalsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Inte riktigt min grej att sova naken. Känns konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Inte riktigt min grej att sova naken. Känns konstigt. Sover alltid med bara kalsongerna på, känns bäst så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Kalsonger + t-shirt, för att det är så grymt kallt inne där jag sover. Skynke + dålig isolering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Oftast kalsonger, men det blir en helt annan deal när det är nytvättade sängkläder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Kallingar. Fast sover naken ibland, rätt awesome det med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Sover alltid naken, undantag kan vara: * Sova i samma rum som ~10 andra grabbar (midsommar, madrasser på golvet av en stuga). * Sova på en madrass i syrrans vardagsrum. * Studenten... då sov jag med kostym, fint skare va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts