eXotic Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Varför använder ni inte långkalsonger? Går ni runt med täckbrallor på vintern istället? Jag har långfillingar (plus vanliga fillingar under) från ungefär oktober till april. Kalsonger och jeans fungerar perfekt även när det är minus tjugo. Ibland har jag kalsonger och mina träningsoverallbyxor, men aldrig långkalsonger. Det har jag inte haft sedan jag var liten knatte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Brukar inte använda långkalingar, men när jag gör det så har jag vanliga under. Jag vill ju inte att han skall frysa det lilla livet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 hahahah, vafan? ni kan ju seriöst inte bara ha långkalsonger och ett par jeans? ni har väl inte bara mjukisbrallorna på er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 hahahah, vafan? ni kan ju seriöst inte bara ha långkalsonger och ett par jeans? ni har väl inte bara mjukisbrallorna på er?Hahahaha! Har du jeans över mjukisbrallor? ... när jag, som liten, hade långkalsonger på mig hade jag ett par kalsonger under och så skulle jag ha det nu också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 hahahah, vafan? ni kan ju seriöst inte bara ha långkalsonger och ett par jeans? ni har väl inte bara mjukisbrallorna på er? Lirar du med täckbyxor ferkuz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Det är rätt skönt att gå hemma med bara mjukisbyxor, inga kalsonger. Hände mig en gång att varenda kalsong var i tvätten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Kallingar under långkallingarna givetvis, det är mer ett extra par byxor än ett par kalsonger, oavsett vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Lirar du med täckbyxor ferkuz? Nej? Kallingar under långkallingarna givetvis, det är mer ett extra par byxor än ett par kalsonger, oavsett vad det heter. Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Kallingar under långkallingarna givetvis, det är mer ett extra par byxor än ett par kalsonger, oavsett vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts