Frusciante Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Imorse drog jag på mig långkalsonger då det var rätt kallt ute. Jag glömde dock att packa ner vanliga boxer-briefs till idrotten, så körde i bara shorts då (rätt skönt faktiskt). Men senare blev mina kompisar chockade när de insåg att jag bara hade långkalsonger under jeansen. Min motivering var att det bara blir knövligt, och det är ju som att ha på sig dubbla boxers, vem fan har det? Dessutom får man mer frihet! Så hur fan gör ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Inte använt långkalsonger på år och dagar, men om jag typ åker pulka och använder det har jag kalsonger under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Dubbelt, för den dubbla värmen och för att jag har ett par långkalsonger totalt och de vill jag inte kuka ner varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 (redigerad) Jag kör utan kalsonger om jag har långkallingar. Har man på sig långkallingar så har man ju redan kalsonger på sig! Plus att det blir knöligt om man kör dubbelt. Redigerad 22 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Allvarligt nu - Jag har aldrig använt långkalsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Allvarligt nu - Jag har aldrig använt långkalsonger. Inte ens när du var liten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Har aldrig haft fler än 1-2 par långkalsonger och de vintrarna jag använt det har jag resonerat som Dr.Stupid. Skulle inte ha ork eller tid att tvätta de varje dag och att inte byta kalsonger varje dag känns ofräscht. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Jag kör alltid med dubbelt! Visst, långkalsonger är ju som ett par kalsonger men det känns ändå naket på något vis att inte ha vanliga kalsonger under. Dessutom så skulle det för mig vara mycket mer krångel eftersom att jag sover i kalsonger: Gå upp, ta av mig vanliga kalsongerna och ta på mig långkalsongerna...Då är det ju mycket lättare att bara dra på sig långkalsongerna? Det är så kul med massa nya roliga trådar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Jag kör alltid med dubbelt! Visst, långkalsonger är ju som ett par kalsonger men det känns ändå naket på något vis att inte ha vanliga kalsonger under. Dessutom så skulle det för mig vara mycket mer krångel eftersom att jag sover i kalsonger: Gå upp, ta av mig vanliga kalsongerna och ta på mig långkalsongerna...Då är det ju mycket lättare att bara dra på sig långkalsongerna? Det är så kul med massa nya roliga trådar! Byter du inte på morgonen? Jag brukar sova i dom jag har på dagen, sen vaknar jag tar på mig lång eller nya vanliga kalsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Jag har långkalsonger enbart när jag kör skoter, och då har jag: kalsonger långkalsoner täckbyxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Byter du inte på morgonen? Jag brukar sova i dom jag har på dagen, sen vaknar jag tar på mig lång eller nya vanliga kalsonger. Jag byter alltid på kvällen och har dom ett dygn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Allvarligt nu - Jag har aldrig använt långkalsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 (redigerad) Jag har långkalsonger enbart när jag kör skoter, och då har jag: kalsonger långkalsonger täckbyxor. Så rätt så! Redigerad 22 januari, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Alltid kalsonger under. Fast visst skulle det gå lika bra att bara ha ett av plaggen på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Jag har långkalsonger enbart när jag kör skoter, och då har jag: kalsonger långkalsoner täckbyxor. Så rätt så! Långkalsonger och skoter hör ju inte alls ihop, något slags underställ ska de va. Men annars kör jag på dubbel, känns ju konstigt att inte skydda sina ägodelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Långkalsonger och skoter hör ju inte alls ihop, något slags underställ ska de va. Men annars kör jag på dubbel, känns ju konstigt att inte skydda sina ägodelar Big difference is big? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Långkalsonger och skoter hör ju inte alls ihop, något slags underställ ska de va. Men annars kör jag på dubbel, känns ju konstigt att inte skydda sina ägodelar Långkalsonger/Underställ. whatever. Har fortfarande på mig kalsonger under båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Långkalsonger och skoter hör ju inte alls ihop, något slags underställ ska de va. Klart det gör! This! and This! = That! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Varför använder ni inte långkalsonger? Går ni runt med täckbrallor på vintern istället? Jag har långfillingar (plus vanliga fillingar under) från ungefär oktober till april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Varför använder ni inte långkalsonger? Går ni runt med täckbrallor på vintern istället? Jag har långfillingar (plus vanliga fillingar under) från ungefär oktober till april. "Kör utan" Jag är alltid den där som alla vänder sig till och frågar "Fryser inte du, du har ju bara *** på dig!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts