Siana Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Vi har två nettoaffärer där jag bor. I den ena finns det som Netto "ska" ha, i den andra får man hålla tummarna för att de ska ha sådana exklusiviteter som smör och mjölk m.m. Då handlar det mer om träskallar som sköter butiken och inte själva kedjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 (redigerad) På tal om netto... de måste ha Sveriges pampigaste mataffär nere i Malmö? Menar denna: Inte varit inne, men väl gått förbi. Redigerad 22 januari, 2010 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 På tal om netto... de måste ha Sveriges pampigaste mataffär nere i Malmö? Menar denna: Inte varit inne, men väl gått förbi. Ptja, precis lika fult som vilken Netto-butik som helst inuti. Men resten av byggnaden är väldigt trevlig dock. Påminner mig om att jag inte har inte varit i Malmö på länge. Hmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 (redigerad) Ptja, precis lika fult som vilken Netto-butik som helst inuti. Men resten av byggnaden är väldigt trevlig dock. Påminner mig om att jag inte har inte varit i Malmö på länge. Hmm. Har som sagt inte varit inne, utan blev mest lite paff när jag gick förbi och såg nettoskyltarna på en sådan byggnad. Redigerad 22 januari, 2010 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Ser ut lite som Östermalmshallen: Nu är ju det en Saluhall men whatever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 T-snabben vid Tekniska Högskolans tunnelbana. Studentbilligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 T-snabben vid Tekniska Högskolans tunnelbana. Studentbilligt! Där är man ju stammis Jag har dock aldrig köpt vanlig mat där, trodde inte det var billigt men ska reka lite. --- Har också gått förbi Netto i Malmö och chockerats. Synd på en sånt fint hus imo, borde varit en saluhall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 T-snabben vid Tekniska Högskolans tunnelbana. Studentbilligt! Det är lite av en gambling att handla där - vissa saker är väl billigare än genomsnittet, andra kan kosta det dubbla. En kilo goudaost för 60 kr känns prisvärt, men en böjd gurka för 30kr, not so much! Själv går jag ofta till Ica Roslagstull, och ibland Ica Baronen. Handlade på Lidl på Sveavägen för första gången häromveckan, och fick med mig hem två stora kassar, främst fyllda med grönsaker, för knappt en hundring. Mycket svenskt, och en påse med ekologiska, små, gula lökar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts