Curly Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 ALLTID! Tar inte mer än någon minut innan jag byter byxor, får spader om jag har jeans hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 När jag och Johanna ska ha mys, dvs. se på film och chilla i soffan, äta mat etc. blir det mysbyxor, annars inte. När jag var yngre, eller för bara 1 år sedan så satt jag ALLTID på mig mysbyxor när jag kom hem. Alltid, inget undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 (redigerad) Numera när jag för det mesta bara går hemma och inte gör ett skvatt, så har jag alltid på mig mjukisar. Om jag ska gå ut så drar jag dock på mig ett par jeans (såvida jag inte ska gå och typ handla, då remainar mjukisarna på). Redigerad 22 januari, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Nein! Byter aldrig, orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Förr gjorde jag inte det, men på senaste har jag börjat byta till mjukisbyxor oftare. Så jag votar på ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Äger inga mjukisbyxor. Tycker jeans är skönt att slappa i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Nästan aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Aldrig. Äger inte mjukisbyxor då jag tycker det ser förjävligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Äger inga mjukisbyxor. Tycker jeans är skönt att slappa i. What he said. Jag äger inga mjukisbyxor och jag tycker bara det verkar omständigt att byta fram och tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Nej. Men jag sover i pyjamas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Jag byter så gott som alltid nu mera. Problemet är att jag ogärna drar på mig jeansen igen (och aldrig går ut i mjukisbyxor), så har jag bytt om för chill så blir det chill resten av dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Jag har inga mjukisbyxor men väl ett par halvtrasiga jeans som är bra mycket mjukare än de jag vanligen har på mig, så ja, det gör jag väl. Vote: Ibland, dvs när jag inte glömmer det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Nej. Men jag sover i pyjamas! +1 Och jag skulle aldrig gå ut i mjukisbyxor. Känns väldigt jobbigt att behöva byta om igen så fort man ska ut. Jeans går utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Jag byter så gott som alltid nu mera. Problemet är att jag ogärna drar på mig jeansen igen (och aldrig går ut i mjukisbyxor), så har jag bytt om för chill så blir det chill resten av dagen! Så sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Alltid, fast shorts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Det händer, men jag har lika gärna jeans eller chinos. Bekvämt det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Nej, bara om det regnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Ja jag byter alltid om till mjukisbyxor, ett par skitfula beige champion, men ack vad dom är sköna. På sommaren byter jag oftas om till träningsshorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Nästan alltid, fast inte mjukisbyxor utan snarare träningsbyxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 (redigerad) Äger inga mjukisbyxor. Tycker jeans är skönt att slappa i. Tycker jeans kan vara rätt stela att slappa i, i soffan till exempel. Kör ofta med mjukisbyxor, men rätt ofta trash-stilen med endast kalsingar också. Edit: Shorts ibland också. Redigerad 25 januari, 2010 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts