Tweak Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Med anledning av ett antal svar i Vad har du i fickan-tråden som indikerade att många byter om till slappare byxor när de kommer hem från skolan/jobbet/stan/något annat så tänkte jag att det var värt att undersöka. Jag byter alltid om till mjukisbyxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Alltid, tror inte det finns ett enda undantag! Eller, kanske om någon följer med mig hem... Fast ofta då också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 La dit en poll vilket du glömde. Och ja, jag byter alltid till mysbrallor när jag är hemma. Ensam eller med vänner, bär inte jeans hemma om det inte är kalas eller liknande. votez: Ja, alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 La du till frågorna, Stelll? Fint isåfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Brukade ha mjukisbyxor på idrotten. Annars är det stort no-no för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Ibland. Jag tar oftast på mig mjukisbyxor när jag ska ta det lugnt. Sjunka ner i soffan och titta på tv eller spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Ja, alltid. Det har jag gjort så länge jag kan minnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Äger inte ens ett par mjukisbyxor. Jag tycker det är sloigt =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Ibland, till exempel när jag är trött eller på helgen när man ska mysa ner sig i soffan framför TV:n, annars så tycker jag faktiskt att jeans är riktigt bekvämt, jag skulle aldrig få för mig att bära mjukisbyxor i skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Äger inte ens ett par mjukisbyxor. Jag tycker det är sloigt =( Tycker jag med, och har aldrig på mig utanför hemmet. Men vid datorn så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Ja, alltid. (Shorts ibland i och för sig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Ja, alltid. (Shorts ibland i och för sig). Sant, hade fan slappaste basketshortsen i världen innan, men nu har min syster snott dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 (redigerad) Sant, hade fan slappaste basketshortsen i världen innan, men nu har min syster snott dem. Ja! Inget slår känslan av att, iförd lite för stora shorts, sitta framför datorn en varm sommarkväll med benen på skrivbordet så att shortsen glider ner och blottar ens håriga, vita lår. Vulgärt så det smäller om det, fast najs. Redigerad 21 januari, 2010 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Shorts byter jag till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Ja! Inget slår känslan av att, iförd lite för stora shorts, sitta framför datorn en varm sommarkväll med benen på skrivbordet så att shortsen glider ner och blottar ens håriga, vita lår. Vulgärt så det smäller om det, fast najs. Du får inte glömma att fönstret som står på glänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Är jag ensam hemma i lägenheten går jag steget längre och bara tar av mig byxor helt och hållet. Men, fryser jag så blir det mjukisbyxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 (redigerad) Nej och jag äger inga heller. Även om jag bara ska slöa en hel dag så brukar jag dra på mig schysta kläder för jag trivs helt enkelt bättre i det. Det skulle iofs vara om jag vill skapa känslan av über-chill, då sätter jag på mig ett par linnebyxor och en långt uppknäppt skjorta och kliver i mina birkenstocktofflor. Redigerad 21 januari, 2010 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Ibland... Fast det är inte mjukisbyxor jag byter om till, utan byxor som tillhör en träningsoverall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Självfallet! Det är en daglig helig ritual. Av med skor, strumpor och de stela jeansen, på med mjuka brallor/shorts, ner i fotöljen och upp med fötterna på fotpallen. Underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts