Frusciante Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Mina: Vänster framficka: Mobil, nycklar, plånbok/löspengar. Höger framficka: iPod Vänster bakficka: Lapp om friluftsdag i skolan Höger bakficka: Lapp om musikuppsats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Vänster fram: Mobil. Höger fram: Börs, nycklar och busskort. Höger fram (pytteliten): Småpengar Vänster bak: "Viktiga" papper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Kul tråd! Höger fram: Nycklar, Skräp, Headset och Mobil. Vänster fram: Bara skräp, d.v.s gammalt godis papper. Höger bak: Papper från skolan eller godis. Vänster bak: Ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Är det inte lite klumpigt med plånboken i en framficka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Vänster fram: Nycklar Höger fram: Penna/sudd, mobil, plånbok Bakfickor: Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Är det inte lite klumpigt med plånboken i en framficka? Jag har en sån där smal plåtplånka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Är det inte lite klumpigt med plånboken i en framficka? Man får se till att ha stora fickor bara. Skulle aldrig kunna tänka mig att ha den i bakfickan, då den hur lätt som helst kan ramla ur, eller bli stulen. *harkling* Just nu har jag faktiskt inget i mina fickor, inget annat än ludd i vilket fall. Men annars så har jag plånboken i vänster framficka, mobilen i högra och kvitton i bakfickorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Vänster fram: Mobiltelefon Höger fram: Lapp om tandläkartid och två kronor Vänster bak: tom Höger bak: Time magazine 'The decade from hell', ett översiktsschema för resten av terminen och en lapp jag har skrivit på med gips-handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 (redigerad) Plånbok vänster bak, eventuella småpengar vänster fram, iPhone höger fram och ibland (sällan, inte idag dvs) lösa papper höger bak. Redigerad 21 januari, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Jag har en sån där smal plåtplånka. Det är jag med på! Inte det mest bekväma att sitta på Man får se till att ha stora fickor bara. Skulle aldrig kunna tänka mig att ha den i bakfickan, då den hur lätt som helst kan ramla ur, eller bli stulen. *harkling* Just nu har jag faktiskt inget i mina fickor, inget annat än ludd i vilket fall. Men annars så har jag plånboken i vänster framficka, mobilen i högra och kvitton i bakfickorna. "Det händer inte mig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Tomma fickor just nu. Brukar vara: Vänster fram: Nycklar Höger fram: Mobil Höger bak: Plånbok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Vänster fram: Mobil Höger fram: Plånbok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Tomma mysbrallor. Ska jag ut ser det ut såhär; VF: Snusdosa, nycklar och om jag fått växelmynt HF: Telefon VB: Plånbok (kort, sedlar) HB: En påse tuggummi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Har ingenting i mina fickor just nu, men jag var nyss ute och hade jackan full med grejer! Vänster ficka: Plånbok och plåtetui för kort. Höger ficka: Tuggummi, mobil och tändare. Höger innerficka: iPod. Vänster innerficka: Nycklar och cigg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Är det inte lite klumpigt med plånboken i en framficka? Jag har alltid haft det. Men då har ju jag baggy-byxor på mig också, så givetvis är det stora fickor, och mycket plats. Men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Ingenting just nu eftersom jag alltid tar ut alla saker ur fickorna när jag kommer hem, samt allt som oftast byter till mjukisbyxor av bekvämlighetsskäl. Annars har jag: Höger fram: Mobil, nycklar Vänster fram: MP3-spelare, tuggummi Vänster bak: Plånbok Höger bak: Din mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Vänster fram: Nycklar Höger fram: Mobil, cigarettpaket, tändare, plektrum Höger bak: Plånbok Vänster bak: En bunt papper från skolan eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Vänster fram: Mobil, Headset Höger fram: Nycklar Höger bak: Plånbok, Plektrum Vänster bak: Ingenting Lägger till en till ficka Höger ben: Verktyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Höger framficka: Nycklar Vänster framficka: Mobil och försvarets hudsalva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 För tillfället: Höger fram: Mobil När jag har med mig allt: Höger fram: Mobil Vänster fram: nycklar, mynt som man inte orkat stoppa ner i plånboken, pennor osv. Med andra ord allt småplock som jag av någon anledning alltså inte lagt i någon jackficka. Höger bak: Om möjligt eller orken finns plånbok. Annars tomt Vänster bak: ALLTID tom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts