Wu Zi Mu Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 Idag prövade jag detta på en av de godaste limpor som finns: Och tvi vale vad torrt det blev. Jag kunde inte ens äta upp hela eftersom jag bara stod och tuggade och kippade efter luft. Hur i allsin dar kan man finna det njutbart? Pågenlimpan ska ätas rostad. Fy fan så gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Yauch... gummibrödet. Tröttnade efter ett par år. Jag är stort fan av degiga bröd, det är väl därför jag gillar detta s k gummibröd. Pågenlimpan ska ätas rostad. Fy fan så gott! Jo, det är mums. Fast vanligt är också jävligt gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Kastar kanterna över axeln och dyker in i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Gräver efter godbitarna och tar kanterna till efterrätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts