felshoe Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Det är kanske inte så jätteintelligent. Jag gräver. Är det bättre att slänga dem tillsammans med påsen några dagar senare tycker du? Ingen äter de första två skivorna över huvud taget i min familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Bagarna borde ha isolerande plattor på ändarna av brödet så det inte bildades några kanter! Jag brukar gräva och sparar dem till sist, om allt bröd är slut är det inte helt fel att ha de där kanterna kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Även jag gör som majoriteten här, jag gräver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Gräver inte, slänger helt enkelt bort kantbiten direkt istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Jag konsumerar ju relativt sällan färdigskivat bröd men om jag gör det äter jag alltid i den ordning som skivorna kommer, från kant till kant. Jag gräver icke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Första bästa skiva/-or! :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Varför skulle det inte förvåna mig om du faktiskt skulle göra det också? För att jag är en sån snälll och givmild forumit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 För att jag är en sån snälll och givmild forumit? För att du är Vice.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Jag är grävare av rang, till mina förädrars förtret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Haha jag gör som siana, tar en längre in. Sen slänger jag de första bitarna då de är de ändå som är kvar. I dessa besparingstider kan jag skicka alla kantbitar KOSTNADSFRITT till kantälskande forumiter. Så slipper jag slänga dem. Pma vid intresse. :-D I annat fall kan vi skicka alla överblivna kanter till Haiti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Jag äter kantbitarna och slänger resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Jag äter kantbitarna och slänger resten. Oh no you don't! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 (redigerad) Jag äter bara kanterna när resten av brödet är slut. Redigerad 21 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Jag äter bröd och är inte så utseendefixerad av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Jag äter bröd och är inte så utseendefixerad av mig. Det är nog inte utseendet många reagerar på, utan att kanterna är så hårda och sega Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 I annat fall kan vi skicka alla överblivna kanter till Haiti Så får dem hårtbröd när det är framme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Oftast gräver jag, men ibland känner jag ett ansvar och då tar jag kanterna. Hah, samma här! Är en grävare av rang, för det mesta. Det finns ett sjukt gott bröd som en väninna till min mor bakar, där kanterna är det klart bästa på hela brödet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2010 Kanterna ska ätas utan smör, utan pålägg, bara bröd. Far åt jävla fan vad gott! Idag prövade jag detta på en av de godaste limpor som finns: Och tvi vale vad torrt det blev. Jag kunde inte ens äta upp hela eftersom jag bara stod och tuggade och kippade efter luft. Hur i allsin dar kan man finna det njutbart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2010 Idag prövade jag detta på en av de godaste limpor som finns: Och tvi vale vad torrt det blev. Jag kunde inte ens äta upp hela eftersom jag bara stod och tuggade och kippade efter luft. Hur i allsin dar kan man finna det njutbart? Pågenlimpan är iofs bara deg och skorpkanter så när degen försvinner blir det bara skorpan kvar och det är klart att kanterna inte duger på den. Testa kanterna på den mörka, grova versionen av Pågenlimpan, vad den nu heter. "Äntligen"? De kanterna duger. Eller så äter man Lingongrova som inte har några kanter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Idag prövade jag detta på en av de godaste limpor som finns: Och tvi vale vad torrt det blev. Jag kunde inte ens äta upp hela eftersom jag bara stod och tuggade och kippade efter luft. Hur i allsin dar kan man finna det njutbart? Yauch... gummibrödet. Tröttnade efter ett par år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts