aikjonas12 Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Ja, jag har börjat fundera på om det är fler än jag som sparar kanterna till sist. Förmodligen är det en vanlig företeelse, kanterna är ju inte riktigt lika goda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Jag tycker kanterna är de godaste delarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 (redigerad) Jag tycker kanterna är de godaste delarna. What he said! Vart är "Jag gräver i påsen för att ta båda kanterna direkt!"-alternativet? Redigerad 20 januari, 2010 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 (redigerad) Jag skippar alltid de tre första bitarna eller så om jag öppnar ett nytt paket. Jag tycker att de är alldeles för små, först och främst. Edit: Mathias, vet du inte att det betyder otur att börja på båda kanter på en limpa?! Redigerad 20 januari, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Haha, guld tråd! Ja, jag gräver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Edit: Mathias, vet du inte att det betyder otur att börja på båda kanter på en limpa?! Och Forskare talar enbart sanning! Finns det något mer vi ska ljuga till varandra om? :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 (redigerad) Jag skippar alltid de tre första bitarna eller så om jag öppnar ett nytt paket. Jag tycker att de är alldeles för små, först och främst. Edit: Mathias, vet du inte att det betyder otur att börja på båda kanter på en limpa?! Lite otur i det läget gör inget, jag fick ju TVÅ kanter. Kanterna ska ätas utan smör, utan pålägg, bara bröd. Far åt jävla fan vad gott! Null Redigerad 21 januari, 2010 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Skiter i kanterna, dom får ligga kvar tills föräldrarna äter upp dom. Gräva ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Skiter i kanterna, dom får ligga kvar tills föräldrarna äter upp dom. Gräva ftw What he said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Jag gräver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Kanterna är ju det godaste av allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Oftast gräver jag, men ibland känner jag ett ansvar och då tar jag kanterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Haha jag gör som siana, tar en längre in. Sen slänger jag de första bitarna då de är de ändå som är kvar. I dessa besparingstider kan jag skicka alla kantbitar KOSTNADSFRITT till kantälskande forumiter. Så slipper jag slänga dem. Pma vid intresse. :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Jag väntar gärna med dem, men de äts upp till slut åtminstone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Haha, när jag såg tråden i "senaste post" i loungen trodde jag det handlade om cigarettlimpor. En kantbit med ost och smör kan faktiskt vara riktigt gott (särskilt den där lilla längst ut), men jag tar nog oftast av de större bitarna först just för att de är större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Haha jag gör som siana, tar en längre in. Sen slänger jag de första bitarna då de är de ändå som är kvar. I dessa besparingstider kan jag skicka alla kantbitar KOSTNADSFRITT till kantälskande forumiter. Så slipper jag slänga dem. Pma vid intresse. :-D Varför skulle det inte förvåna mig om du faktiskt skulle göra det också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Brukar bara ta en skiva lite längre in, inte för att det är något fel på kantbitar, de är också goda. Sånt man gör av vana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Hoppar över kantbitarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Jag gräver mig fram till mitten. Resten av min familj gör samma sak, så jag brukar slänga de två, tre första skivorna dirr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Jag gräver mig fram till mitten. Resten av min familj gör samma sak, så jag brukar slänga de två, tre första skivorna dirr. Det är kanske inte så jätteintelligent. Jag gräver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts