SimonJ Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Hejsan! Idag beställde jag äntligen GTA: Chinatown Wars på PSP från Webhallen! Då kom jag på något jag aldrig tänkt på förut, hur många här på forumet är det som faktiskt har GTA: CW? Det har inte pratats om spelet allt för mycket här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Hejsan! Idag beställde jag äntligen GTA: Chinatown Wars på PSP från Webhallen! Då kom jag på något jag aldrig tänkt på förut, hur många här på forumet är det som faktiskt har GTA: CW? Det har inte pratats om spelet allt för mycket här... Jag har det på iPhone, och jag är imponerad över att dom lyckades klämma in allt på en telefon. Galet bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Jag har det på iPhone, och jag är imponerad över att dom lyckades klämma in allt på en telefon. Galet bra! Hur är egentligen iPhone-versionen? Ser den mer ut som DS-versionen än PSP-versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Hur är egentligen iPhone-versionen? Ser den mer ut som DS-versionen än PSP-versionen? Jag har ju inte spelat nån annan version, men som jag har förstått det så är den väl lite som DS-versionen. Dom ska iaf inte ha tagit bort något, eller är jag fel ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 (redigerad) Jag har ju inte spelat nån annan version, men som jag har förstått det så är den väl lite som DS-versionen. Dom ska iaf inte ha tagit bort något, eller är jag fel ute? Här är en video som visar skillnaden mellan PSP och DS-versionen (utseendemässigt): Vilken är iPhone-versionen mest lik? Redigerad 22 januari, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 (redigerad) Grafikmässigt så är det något mitt emellan, lite mer åt PSPhållet än DS. Detaljerna, såsom lampor, dimma osv, är väldigt likt PSP fast lite sämre. Men, mestadels åt PSP. Intressant att kolla på den där, jag trodde att iPhoneversionen var sämre än DS Edit: Cutscenerna är i samma stil som PSP också! Redigerad 21 januari, 2010 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Grafikmässigt så är det något mitt emellan, lite mer åt PSPhållet än DS. Detaljerna, såsom lampor, dimma osv, är väldigt likt PSP fast lite sämre. Men, mestadels åt PSP. Intressant att kolla på den där, jag trodde att iPhoneversionen var sämre än DS Edit: Cutscenerna är i samma stil som PSP också! Nice! Då ser iPhone-versionen riktigt bra ut alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Jäklar, vilken skillnad! Som att jämföra Grand Theft Auto med GTA2, ju - om inte London med GTA2 Jag gillar inte styrningen, av det jag spelat på PSP, det är väl det enda hittills som är det stora problemet för att jag inte ska spela det så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Här jämför dom alla tre versionerna: Klick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Här jämför dom alla tre versionerna: Klick! Jag har läst det där, men det verkar vara så att alla tre versionerna verkar ha sina egna för och nackdelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Jag har läst det där, men det verkar vara så att alla tre versionerna verkar ha sina egna för och nackdelar. Ja. Jag stör mig dock inte på bristen av fysiska knappar på iPhoneversionen, dom har gjort kontrollerna bra så jag tycker att det funkar bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Omikron Skrivet 4 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2010 Jag har inte spelet, men jag överväger att köpa det till DS eftersom jag har rätt få spel till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts