daekol Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 Är det någon som i nuläget har några planer på att göra en Volvo V70 till GTA IV? C30 finns ju redan men det är den tråkigaste bilen som Volvo har gjort så den är ju inget att hänga i julgranen. Jag skulle vara väldigt glad om följande bilar kunde göras till GTA IV: Volvo V70 (även i polisutförande) Volvo XC70 Volvo S60/S80 Saab 9-5 Kombi (även i polisutförande) Saab 9-3 SS (nya modellen, alltså efter deras facelift) Saab 9-3X Någon som är duktig och antar sig uppdraget eller kanske redan har gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 Är det någon som i nuläget har några planer på att göra en Volvo V70 till GTA IV? C30 finns ju redan men det är den tråkigaste bilen som Volvo har gjort så den är ju inget att hänga i julgranen. Jag skulle vara väldigt glad om följande bilar kunde göras till GTA IV: Volvo V70 (även i polisutförande) Volvo XC70 Volvo S60/S80 Saab 9-5 Kombi (även i polisutförande) Saab 9-3 SS (nya modellen, alltså efter deras facelift) Saab 9-3X Någon som är duktig och antar sig uppdraget eller kanske redan har gjort det? Kolla på gta3.net (GTA inside) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daekol Skrivet 20 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Kolla på gta3.net (GTA inside) Jag är där inne dagligen. Men det är ju bara massa tyskar där typ. Kommer ju bara upp massa bmw, audi, mercedes osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daekol Skrivet 22 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Ja då finns det äntligen en Saab i GTA IV. Dock är inte valet det bästa, jag hade ju hellre sett en modell som finns tillgänglig här i Sverige som 9-3 eller 9-5. Men man får vara glad för det man får. Det finns nu en 9-7X till GTA IV. Modellen finns att ladda ned på gtainside. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Fan nån kan ju ta o konvertera min saab 9-5 aero till gta IV tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daekol Skrivet 10 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 (redigerad) Fan nån kan ju ta o konvertera min saab 9-5 aero till gta IV tycker jag Eller så gör du det efter att din 740 är klar! Om orken fortfarande finns kvar då. EDIT: Yes då finns det en Volvo 850 turbo -97 till gta IV. Även denna laddas ned ifrån gtainside. Redigerad 11 maj, 2010 av daekol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daekol Skrivet 17 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 För en gång skull har nu en 9-3X kommit som jag ville ha i GTA IV! Riktigt snygg modd förutom ett litet misstag av skaparen att halvljuset lyser i helljusreflektorn. Men alla gör misstag. Hoppas nu att det snart kommer en V70 och 9-5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
33aa Skrivet 2 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2010 Finns ju många svenska bilar gjorda till san andreas kan man inte konvertera dem till 4:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Volvo S60R: http://www.gta4-mods.com/vehicles/volvo-s60r-f6437 Volvo C30 T5 : http://giorgio91gtacar.altervista.org/db/index.php?act=view&id=33 Synd bara att dom ser förjävliga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daekol Skrivet 9 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Volvo S60R: http://www.gta4-mods.com/vehicles/volvo-s60r-f6437 Volvo C30 T5 : http://giorgio91gtacar.altervista.org/db/index.php?act=view&id=33 Synd bara att dom ser förjävliga ut. S60 är ju rätt okej gjord. Strålkastarna är som de ska (det lyser där det skall lysa). Jag har inte hittat några fel på S60 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts