GiZmo Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 (redigerad) Verkar som den italienska sidan som säljer bangers skickar till sverige, dock måste du nu för tiden betala frakten för 99kg oberoende på hur lite du handlar, vilket kommer kosta dig runt 34 000kr, fel, kollade visst fel leverantör, ~1200kr, liiite bättre Redigerad 17 januari, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Haha, ingen risk. Jag vet inte säkert mot vilka material, men stenväggar och sånt. Som en tändsticka typ. Dagens tändstickor kan man inte tända mot "stenväggar och sånt"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Dagens tändstickor kan man inte tända mot "stenväggar och sånt"? Det har funnits, å finns fortfarande att köpa. (vilken konstig mening, den sparar jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Verkar som den italienska sidan som säljer bangers skickar till sverige, dock måste du nu för tiden betala frakten för 99kg oberoende på hur lite du handlar, vilket kommer kosta dig runt 34 000kr Är det http://www.tifo.it/index_uk.html det talas om? De säljer bangers, jag har inte läst på om villkoren dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Det har funnits, å finns fortfarande att köpa. (vilken konstig mening, den sparar jag) Men grejen med "Safety Matches" är ju att man inte använder samma lättantändliga substans på toppen (minns jag rätt brukade det vara någon slags svavelförening) utan istället använder ett säkrare medel som inte ska kunna antändas i byxfickan osv. Vad jag vet säljs inte tändstickor som inte är klassade som Safety Matches längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Men grejen med "Safety Matches" är ju att man inte använder samma lättantändliga substans på toppen (minns jag rätt brukade det vara någon slags svavelförening) utan istället använder ett säkrare medel som inte ska kunna antändas i byxfickan osv. Vad jag vet säljs inte tändstickor som inte är klassade som Safety Matches längre. Det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Är det http://www.tifo.it/index_uk.html det talas om? De säljer bangers, jag har inte läst på om villkoren dock. Aye, kollade för att vara säker nu och såg att jag hade tittat på priserna från fel leverantör, ~1200kr blir de istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Men grejen med "Safety Matches" är ju att man inte använder samma lättantändliga substans på toppen (minns jag rätt brukade det vara någon slags svavelförening) utan istället använder ett säkrare medel som inte ska kunna antändas i byxfickan osv. Vad jag vet säljs inte tändstickor som inte är klassade som Safety Matches längre. Det där låter som den exakta beskrivningen de använde på Mythbusters. Oh, I'm onto you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Det där låter som den exakta beskrivningen de använde på Mythbusters. Oh, I'm onto you. Vad gjorde de på mythbusters? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 Dagens tändstickor kan man inte tända mot "stenväggar och sånt"? Nej, inte med solstickan så klart. Men det är inte den enda tändstickan i hela världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filipcombat Skrivet 19 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 Har hittat en tysk sida men fast vet någon om dom säljer till sverige? http://www.feuerwerksvitrine.de/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest inte viktigt Skrivet 30 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2015 ultras säljer 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2015 ultras säljer Ultras liberi. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Senjy Skrivet 7 januari, 2021 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2021 pyrofire.eu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts