filipcombat Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 (redigerad) Tja! Jag undrar vart man kan köpa smällare.(Tex från USA,kina osv) Jag har letat hela kvällen och hittar ingen sida som säljer till sverige:( Mvh/Filip Redigerad 16 januari, 2010 av filipcombat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 (redigerad) Finns inga seriösa sidor som säljer till sverige då det är olagligt att importera. Det skulle isf vara om du får får tag på nån privatperson som kan skicka de, det är inte precis riskfritt. (Skicka smällare med vanlig post? farligt. Sen kan tullen komma på dig med) Redigerad 16 januari, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 (redigerad) Vart bor du? Du har inte möjlighet att hämta ut i någon av Sveas shoppar? http://www.sveafireworks.com/se/aterforsal...verkeri_online/ Edit: Eller du tänker smällare som i typen tigerskott osv. som är olagliga i Sverige? Redigerad 16 januari, 2010 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filipcombat Skrivet 16 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 (redigerad) Edit: Eller du tänker smällare som i typen tigerskott osv. som är olagliga i Sverige? Redigerad 16 januari, 2010 av filipcombat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Ja jag tänker på det Edit:Kan man köpa ra´keter från svea efter nyår??(Jag bor i Linköping) I så fall vore det nog lika otillåtet att tipsa om det här som att tipsa om vart man kan ladda hem warez. Det verkar fungera: Våra butiker saluför fyrverkerier för avhämtning under nyår. För leverans till privata och företagsevenemang under resterande del av året, maila oss så kontaktar vi er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filipcombat Skrivet 16 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Så ingen vill tipsa vart man kan köpa smällare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 http://www.fireworks.com/fireworks_gallery...egory.asp?cid=5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 http://www.fireworks.com/fireworks_gallery...egory.asp?cid=5 Skickar dock inte till sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 (redigerad) http://www.fireworks.com/fireworks_gallery...egory.asp?cid=5 "We do not ship internationally." Edit: BAD DOG! Redigerad 16 januari, 2010 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 (redigerad) We do not ship internationally. Edit: WTF >.< Redigerad 16 januari, 2010 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 (redigerad) Skickar dock inte till sverige "We do not ship internationally." Edit: BAD DOG! We do not ship internationally. Edit: WTF >.< C-C-C-Combo Redigerad 16 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Skickar dock inte till sverige "We do not ship internationally." Edit: BAD DOG! We do not ship internationally. Edit: WTF >.< Haha hattrick. Nåja, jag försökte men snubblade vid målsnöret. Som vanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 (redigerad) Haha hattrick. Nåja, jag försökte men snubblade vid målsnöret. Som vanligt... Förlåt Vice, men jag måste få glänsa ibland jag också Redigerad 16 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filipcombat Skrivet 16 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Är det verkligen ingen son vet någon sida som säljer till sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Är det verkligen ingen son vet någon sida som säljer till sverige? Det är inte lagligt med smällare i Sverige! Det här är fel ställe att fråga sådant på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Är det verkligen ingen son vet någon sida som säljer till sverige? Jag vet, och jag har. Fast dem går under namnet "bangers". Men som någon sa så borde det rent av vara olagligt att tipsa, så jag vet inte om jag vågar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Jag hade några "bangers" en gång, köpt från en italiensk sida som jag inte har någon aning om namnet på. De var lika stora som tigerskott men lät så brutalt mycket mer. Man blev mörkrädd. Det negativa med dem var att det inte var en klassisk stubin utan nåt sort plån som på en tändsticka som brann och small efter en viss tid, men man hade ju aning om hur säkert dessa var tillverkade och var rädd att de skulle smälla av i handen när som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Jag hade några "bangers" en gång, köpt från en italiensk sida som jag inte har någon aning om namnet på. De var lika stora som tigerskott men lät så brutalt mycket mer. Man blev mörkrädd. Det negativa med dem var att det inte var en klassisk stubin utan nåt sort plån som på en tändsticka som brann och small efter en viss tid, men man hade ju aning om hur säkert dessa var tillverkade och var rädd att de skulle smälla av i handen när som. Japp. Gnuggisstubiner. Man kan dra dem mot olika material så tar dem eld. Så det behövs inga tändstickor egentligen. Brukar vara runt 3 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Japp. Gnuggisstubiner. Man kan dra dem mot olika material så tar dem eld. Så det behövs inga tändstickor egentligen. Brukar vara runt 3 sekunder. obehagligt att gå runt med sånna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 obehagligt att gå runt med sånna Haha, ingen risk. Jag vet inte säkert mot vilka material, men stenväggar och sånt. Som en tändsticka typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts