AngryAxel Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Hej! Blev peppad efter att ha läst Mathias inlägg i "Bilder, både penna och paint"-tråden, och jag undrar om någon har ett bra tips på bra mjukvara till en webbkamera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Om det är spela in när du ritar någonting så skulle jag satsa på att använda en vanlig kamera till ändåmålet. Annars, du har en Mac, AMIRITE? Photo Booth är väl det i särklasst bästa som finns till Mac har jag för mig. För XP så är Webcam Max 3.5 helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Om det är spela in när du ritar någonting så skulle jag satsa på att använda en vanlig kamera till ändåmålet. Annars, du har en Mac, AMIRITE? Photo Booth är väl det i särklasst bästa som finns till Mac har jag för mig. För XP så är Webcam Max 3.5 helt okej. Jag har tyvärr ingen vanlig kamera, och jag är PC-användare - windows 7. Jag kollar upp Webcam Mac - tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Jag har tyvärr ingen vanlig kamera, och jag är PC-användare - windows 7. Jag kollar upp Webcam Mac - tack! Du sa ju precis att du använde PC? Höh, eheh, humm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 (redigerad) Du sa ju precis att du använde PC? Höh, eheh, humm.... Hahaha! Öhm ja... Jag tyckte det var roligt i alla fall. Redigerad 16 januari, 2010 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Jag har tyvärr ingen vanlig kamera, och jag är PC-användare - windows 7. Jag kollar upp Webcam Mac - tack! Hur var det? Något du rekomenderar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Du sa ju precis att du använde PC? Höh, eheh, humm.... Hah, zing! Hur var det? Något du rekomenderar? Jovars, det var okej! Många funktioner, jag tror tillochmed jag hittade en slags screen recorder där - kan komma till användning. Dock fick jag inte själva videoinspelningen att funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts