Vice. Skrivet 23 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Haiti: 360° Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 ...och CNN ...och National Geographic Channel ...och MTV Skrattade ganska hårt när jag såg att den sändes på fem kanaler jag har. Då zappar man runt som en dåre för att klura ut vilken som sänder snabbast! När det är fotbollsmatcher är Danmark alltid några sekunder snabbare än Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 (redigerad) Haha. Jag har väl lite annorlunda musiksmak men jag tyckte att han lät fruktansvärt Nu är ju inte gospelsånger från 1903 Bruce's genre riktigt, men han är en fantastisk rocksångare. Redigerad 23 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Stackars satar. Jag bryr mig 0 när en okänd person dör ute i världen. Jag bryr mig fortfarande 0 när 110 000 dör, eftersom 0 multiplicerat med X blir 0 Skulle jag istället bry mig i den okända personen som dör skulle jag brytas ner varje dag för alla tusentals människor som dör dagligen. Nåja, hoppas alla får den vård dom behöver och staden blir återställd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Stackars satar. Jag bryr mig 0 när en okänd person dör ute i världen. Jag bryr mig fortfarande 0 när 110 000 dör, eftersom 0 multiplicerat med X blir 0 Skulle jag istället bry mig i den okända personen som dör skulle jag brytas ner varje dag för alla tusentals människor som dör dagligen. Nåja, hoppas alla får den vård dom behöver och staden blir återställd. hört att de e du som e mattesnillet me ig i allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Kallade du precis The Boss för fruktansvärd? Nu är ju inte gospelsånger från 1903 Bruce's genre riktigt, men han är en fantastisk rocksångare. Nja. Som sagt. Själva framträdandet lät fruktansvärt. Har väl hört nåt av honom nånstans förr o tyckt det lät hyffsat. Inte min typ av musik dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 http://pici.se/pictures/xYIkOrDgm.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 http://pici.se/pictures/xYIkOrDgm.jpg To tired to compute! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 http://pici.se/pictures/xYIkOrDgm.jpg Hahaha, för en gångs skull ett lyckat Haiti-skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Hahaha, för en gångs skull ett lyckat Haiti-skämt. Jag fattar inte! Lust att förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Jag fattar inte! Lust att förklara? När du håller in F11 (På FF åtminstone) så hoppar den mellan fullscreen och vanligt fönster, vilket medför att bilden byter plats på skrämen och hoppar fram och tillbaka som under en jordbävning. Riktigt fyndigt faktiskt och jag log stort när jag förstod vad som skulle hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 När du håller in F11 (På FF åtminstone) så hoppar den mellan fullscreen och vanligt fönster, vilket medför att bilden byter plats på skrämen och hoppar fram och tillbaka som under en jordbävning. Riktigt fyndigt faktiskt och jag log stort när jag förstod vad som skulle hända. Hahaha, mja den va lite rolig. Men blinkar mellan wow osv för mig när den byter så blev ju inte direkt kul för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Haiti: 360° Fan va häftigt, första gången jag ser en sån 360 video o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2010 http://pici.se/pictures/xYIkOrDgm.jpg Hahaha fan vad ball. xD Fan va häftigt, första gången jag ser en sån 360 video o.o Visst är den. Första gången här med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts