Plaisir Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 Inlägg med en liten tanke jag fick häromdan. Jag skänker aldrig pengar till sånt där av två egentlige anledningar. Dels har jag aldrig speciellt mycket pengar över till något alls. Men mest tycker jag att det hela med hjälporganisationer är bra dumt. Ta tex en av nyheterna häromdan där det står att 3 olika organisationer fått in runt 2 milj. var. Hur mycket av detta når fram till Haitierna och hur mycket hamnar i att organisera hjälpen, folks löner (även om det inte borde finnas löner inom sådana organisationer enligt mig) och så vidare. Det som blir över blir säkert bara hälften och varför kunde då inte alla hjälporganisationer som börjar samla ihop till samma ändamål då vara så pass hjälpsamma att de gick ihop och därmed slapp 3 olika organiseringskostnader och kanske då att mer pengar nådde fram till Haitien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 Inlägg med en liten tanke jag fick häromdan. Jag skänker aldrig pengar till sånt där av två egentlige anledningar. Dels har jag aldrig speciellt mycket pengar över till något alls. Men mest tycker jag att det hela med hjälporganisationer är bra dumt. Ta tex en av nyheterna häromdan där det står att 3 olika organisationer fått in runt 2 milj. var. Hur mycket av detta når fram till Haitierna och hur mycket hamnar i att organisera hjälpen, folks löner (även om det inte borde finnas löner inom sådana organisationer enligt mig) och så vidare. Det som blir över blir säkert bara hälften och varför kunde då inte alla hjälporganisationer som börjar samla ihop till samma ändamål då vara så pass hjälpsamma att de gick ihop och därmed slapp 3 olika organiseringskostnader och kanske då att mer pengar nådde fram till Haitien! Alla som har 90 konto har riktlinjer de måste följa. Där är det garanterat att en viss % går oavkortat till hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 https://www.flashback.info/showthread.php?t...4795&page=4 Det bästa är ju att folk tror allvarligt på att det finns pengar och att de är seriösa med nekrofilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 https://www.flashback.info/showthread.php?t...4795&page=4 Det bästa är ju att folk tror allvarligt på att det finns pengar och att de är seriösa med nekrofilen. Har svårt att tänka mig att folk allvarligt trodde det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 (redigerad) Har svårt att tänka mig att folk allvarligt trodde det? Det finns många som inte vet hur internet funkar . Hade det varit min morsa som gått med i gruppen så hade hon gått på det hur lätt som helst! Jag menar, när hon reggade sig på ett parfymforum en gång så trodde hon att +1 betydde att personen i fråga berättade för henne att de bodde i samma tidszon ! Redigerad 19 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 Det finns många som inte vet hur internet funkar . Hade det varit min morsa som gått med i gruppen så hade hon gått på det hur lätt som helst! Jag menar, när hon reggade sig på ett parfymforum en gång så trodde hon att +1 betydde att personen i fråga berättade för henne att de bodde i samma tidszon ! Hahaha! Vad underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Över Gränsen? http://img403.imageshack.us/img403/8193/22...14315810079.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Över Gränsen? http://img403.imageshack.us/img403/8193/22...14315810079.jpg Vad är det för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Vad är det för något? Som i att du inte vill klicka på bilden utan en förklaring först? Isf.: Bild på en snubbe som kastar människokroppar och texten "The see me throwin - They haitian". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 (redigerad) Jupp. Ganska populär att skämtas om på 4chan... http://img32.imageshack.us/img32/7838/1263695309309.jpg Redigerad 20 januari, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Pallar inte att skratta åt skämt som de ni postade, är rädd för att bli avtrubbad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 (redigerad) Jag tycker det är rätt så absurt med folk som pillrar ihop skämtbilder. Det är korkat. Angående katastrofen så får jag lite dåligt samvete för att jag har det så bra. Antar att det är fler som kanske känner så. Redigerad 21 januari, 2010 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Jag tycker det är rätt så absurt med folk som pillrar ihop skämtbilder. Det är korkat. Angående katastrofen så får jag lite dåligt samvete för att jag har det så bra. Antar att det är fler som kanske känner så. Varför? Själv är jag jävligt glad att jag inte är bosatt vid kanten av en vulkan eller precis mellan två sånädara jordplattor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Över Gränsen? http://img403.imageshack.us/img403/8193/22...14315810079.jpg Mjao, men förbannat fyndigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Vill bara tipsa om Hope For Haiti galan som börjar nu. Den sänds direkt via Nyhetskanalen.se, TV4 och Kanal 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Vill bara tipsa om Hope For Haiti galan som börjar nu. Den sänds direkt via Nyhetskanalen.se, TV4 och Kanal 5. Och Bruce Springsteen spelade precis. Fan så bra han är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Och Bruce Springsteen spelade precis. Fan så bra han är. Fantastisk! Trodde aldrig att han skulle kunna tolka We shall overcome så jävla bra! Otrolig kille! Vad hette tjejen som sjöng I'll Stand by you? Otrolig röst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Och Bruce Springsteen spelade precis. Fan så bra han är. Haha. Jag har väl lite annorlunda musiksmak men jag tyckte att han lät fruktansvärt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Haha. Jag har väl lite annorlunda musiksmak men jag tyckte att han lät fruktansvärt Kallade du precis The Boss för fruktansvärd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Vill bara tipsa om Hope For Haiti galan som börjar nu. Den sänds direkt via Nyhetskanalen.se, TV4 och Kanal 5. ...och CNN ...och National Geographic Channel ...och MTV Skrattade ganska hårt när jag såg att den sändes på fem kanaler jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts