Danne Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Jag behöver hjälp med en skit viktig sak. När jag stopa in ett spel så staår det "Pleas insert a playstation or playstation 2 format disc" Vad menas med det Hjääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp!!!!!!!!!!!!!!!!! Hjääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp!!!!!!!!!!!!!!!!!Hjääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp!!!!!!!!!!!!!!!!!Hjääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp!!!!!!!!!!!!!!!!!Hjääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp!!!!!!!!!!!!!!!!!Hjääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp!!!!!!!!!!!!!!!!!Hjääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp!!!!!!!!!!!!!!!!!Hjääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp!!!!!!!!!!!!!!!!!Hjääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp!!!!!!!!!!!!!!!!!Hjääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp!!!!!!!!!!!!!!!!!Hjääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp!!!!!!!!!!!!!!!!!Hjääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Att antagligen så: Är det en bränd skiva Den är från en annan region (Japan eller USA) Du har repat den. Du har lagt ost i ditt PS2. Sen kan du försöka fylla ut dina inlägg med nå't viktig istället för massa sk*t. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 20 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 nej det är inte brännt eller utlänskt jag har köpt det i en affär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 vilket spel är det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 Det kan bero på att själva konsolen kommer ifrån en annan Region Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 de e riktigt att konsolen kommer från en annan region (samma sak hände min kompis) då går de inte men demo spel fungerar utmärkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 demo spelet funkar ju eftersom den är från samma region... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 22 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 Jag köpte det i en affär så det är en svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 ja men då är den affären oärlig så dom ljög för dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts