ZirzoR Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 (redigerad) Söker efter Folk att spela med, Mestadels i freemode. Bara latcha lite, testa roliga saker och spela. Det som krävs är att du har skype och en mikrofån. Adda mig på skype: zirzor om ni är intresserade. GL & HF! MvH ZirzoR EDIT: Adda mig på GTA 4 om ni inte orkar skaffa skype: zirzor men mikrofån måste man ha. Redigerad 12 januari, 2010 av ZirzoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZirzoR Skrivet 17 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Så ingen här e intresserad av att sitta på skype och lira GTA 4 ? konstigt... fått nåra pers inne men dom va bara konstiga och hade sig. Men ni e gärna välkommna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 Så ingen här e intresserad av att sitta på skype och lira GTA 4 ? konstigt... fått nåra pers inne men dom va bara konstiga och hade sig. Men ni e gärna välkommna. Jag, och Illousion kör då och då (moddat och omoddat). Vi båda har skype (som vi använder varje dag) så, adda oss. Vi har samma namn på Skype som på Sajten. OBS, Skrivs GTA MULTIPLAYER //GTASAJTEN eller något så Illousion också fattar att det inte är något bot dräng som addar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m3nl0l Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Söker efter Folk att spela med, Mestadels i freemode. Bara latcha lite, testa roliga saker och spela. Det som krävs är att du har skype och en mikrofån. Adda mig på skype: zirzor om ni är intresserade. GL & HF! MvH ZirzoR EDIT: Adda mig på GTA 4 om ni inte orkar skaffa skype: zirzor men mikrofån måste man ha. Har addat dig (menlol1997) Köpte nytt headset igår så jag kan prata hur mycket som helst. Snackar mera på skype! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Evolved22 Skrivet 20 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2011 Har addat dig (menlol1997) Köpte nytt headset igår så jag kan prata hur mycket som helst. Snackar mera på skype! Adda mig! Nick: Evolved22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts