Jump to content

Seedningsfråga

Tackleberry
 Share

Recommended Posts

Jag har alla filer tillhörande en torrent, men har fått dessa genom en kompis istället för att ladda ner. Kan jag på något sätt ladda ner torrentfilen och börja seeda de filer jag redan har på datorn?

Jag försöker detta i µtorrent, men lyckas inte. Hur ersätter jag filerna som är 0% nedladdade med de filer jag har och hur får jag µtorrent att förstå att jag har filerna till 100%?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har alla filer tillhörande en torrent, men har fått dessa genom en kompis istället för att ladda ner. Kan jag på något sätt ladda ner torrentfilen och börja seeda de filer jag redan har på datorn?

Jag försöker detta i µtorrent, men lyckas inte. Hur ersätter jag filerna som är 0% nedladdade med de filer jag har och hur får jag µtorrent att förstå att jag har filerna till 100%?

Jadå det går.

Ladda hem torrenten och öppna den med uTorrent, då kommer det upp en ruta där du får välja vilka filer du vill ta hem och var du vill att filerna ska hamna. Navigera till den mappen där filerna som du fick från kompisen ligger. Sedan bör uTorrent checka alla filer och eventuellt ladda ner något litet.

Sedan ska det bara vara att seeda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor