Wu Zi Mu Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Miniserien Band of Brothers var episk! Därför måste ni bara se den nya miniserien av samma regissörer som gjort BoB. Som går under namnet The Pacific. Saxat från Wikipedia: "Serien har likheter med Band of Brothers men hänger inte ihop - Band of Brothers fokuserade på USA:s armés inblandning i Europa medan den nya serien handlar om USA:s marinkår under Stillahavskriget" När jag såg trailern på Youtube så kändes det verkligen som om dem lyckats fånga känslan från BoB. Så jag ser verkligen fram emot att se The Pacific! Det ryktas om att serien släpps den 14 mars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 (redigerad) Gah jag är så sjukt taggad på det här! Älskade älskar Band of Brothers, bästa serien som gjorts! Redigerad 10 januari, 2010 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Amen! Ser fram emot den. Finns däremot redan en tråd om den. Jag gillade hur undertiteln var exakt likadan, men på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Amen! Ser fram emot den. Finns däremot redan en tråd om den. Jag gillade hur undertiteln var exakt likadan, men på engelska. Attans, som jag kom ihåg då, det var nog därför jag gjorde en tråd om det först nu.. Men men.. Den hade ingen trailer att bjuda på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts