AngryAxel Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Yo. Har något av ett önskemål, en förfrågan. Jag håller i skrivande stund på att göra en illustration till en artikel som handlar om hur arkitekter och mer 'renläriga' teknologer tjänar på ett samarbete - en slags synergieffekt. Hursomhelst, i bilden jag ritar är det just en arkitekt och en teknolog som står och pratar, och i teknologens pratbubbla har jag lite formler som ser bra ut och passar in - men vad gäller arkitektens bubbla har jag verkligen inget att komma med. Så om ni har några sjyssta ord, termer, fraser - som låter arkitektiga, vore jag mer än tacksam om ni kunde dela med er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Fasad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Planlösning Detaljbeskrivning Skisspapper Armatur Krypgrund Byggherre Carport Fastighetsbetäckning Bärande vägg Burspråk Funkis Nyklassicism Jugend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Planlösning Detaljbeskrivning Skisspapper Armatur Krypgrund Byggherre Carport Fastighetsbetäckning Bärande vägg Burspråk Funkis Nyklassicism Jugend Ah, lovely! Tack - särskilt de sista gillade jag. For the record är bilden typ klar, men liksom, jag avstår från att lägga upp den tills tidningen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts