Tweak Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 (redigerad) Fällan slog igen klockan 21:05 och sen igen vid 22:30. Bytet blev en liten skogsmus samt en stor jävla .. RÅTTA! Men nu är fanskapen döda och jag har inte sovit såhär gott på evigheter. Åh fyfan, rysningar. Usch. Fint att ni är av med dem i alla fall. Googlade iofs råtta nu och det var ju inte så äckligt som jag tänkte mig, jag hade en superkloakråtta i tankarna. Redigerad 28 januari, 2010 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Åh fyfan, rysningar. Usch. Fint att ni är av med dem i alla fall. Googlade iofs råtta nu och det var ju inte så äckligt som jag tänkte mig, jag hade en superkloakråtta i tankarna. Var det en sådan här du hade i åtanke? http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.9739.../3447786819.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts