filipcombat Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Tja! Jag undrar om någon vet vart man kan få tag i bluetooth hack without accept?? Jag har inte hittat något. Om du vet skriv det gärna till mig och om du vet vart man kan ladda ner det gratis. Min modell är W760I. Mvh/Filip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Nej. Exploiten fungerar genom att utnyttja ett litet hål, men det där hålet består av att förfrågan måste accepteras. Kan väl finnas någon riktig, men dessa är knappast public. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Jag kodar åt dig om du betalar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filipcombat Skrivet 7 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Jag kodar åt dig om du betalar. Hur mycket kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts