Saleen Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Peter, Erik, David, Gabriel, Daniel, Niklas, Joakim, Patrik, Jens tycker jag är bra. David, Gabriel, Daniel, Joakim är fina namn. Niklas har jag lite svårt för. De andra känner jag inget speciellt för heller. Välj inte ett namn bara för du vill vara lite annorlunda. William är ett fint namn, ganska populärt, men vem fan bryr sig? Lego och allt annat trams i denna tråd känns pinsamt. Tyvärr. Annars är ju Oskar ett väldigt fint namn. herp derp : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 (redigerad) . Redigerad 1 juni, 2022 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Jag tror inte det är så jättevanligt namn? Känner i alla fall inte någon i min omgivning som heter det. Kollade lite, verkar som runt 10.000 personer heter det i Sverige. Ratsit.se gav 3 000 träffar på felix, både som tilltalsnamn och som andranamn. Hur pass träffsäkert ratsit är vet jag inte, men jag har aldrig varit med om att jag inte hittat en människa i deras register. Det finns 11240 män som har förnamnet Felix. Av dessa har 9127 namnet Felix som tilltalsnamn. Källa: http://www.scb.se/Pages/NameSearch.aspx?id=259432 Felix låter bra, btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 16 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 Välj inte ett namn bara för du vill vara lite annorlunda. William är ett fint namn, ganska populärt, men vem fan bryr sig? Lego och allt annat trams i denna tråd känns pinsamt. Tyvärr. Annars är ju Oskar ett väldigt fint namn. herp derp : D I'll Agree to every degree. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 Gabriel tycker jag är ett riktigt snyggt killnamn faktiskt. Jack är rätt ovanligt men lite småtufft med. Gabriel förslog en kompis igår. De hade det som förslag till sin son mend et blev Morris. Gabriel är sjukt fint. Banzi Haha eller hur ja... xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 Ratsit.se gav 3 000 träffar på felix, både som tilltalsnamn och som andranamn. Hur pass träffsäkert ratsit är vet jag inte, men jag har aldrig varit med om att jag inte hittat en människa i deras register. Man måste vara 15 år eller mer för att synas på Ratsit, upplysning och sådana sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 "Banzi" - Haha eller hur ja... xD Hah, men Lego går bra? (: Många bra namn på förra sidan. Gabriel, Felix, Alvin, Seth, Esbjörn. Men fan - Viking. Jäklar vad hårt, det namnet satte sig direkt på min favoritlista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 Hah, men Lego går bra? (: Många bra namn på förra sidan. Gabriel, Felix, Alvin, Seth, Esbjörn. Men fan - Viking. Jäklar vad hårt, det namnet satte sig direkt på min favoritlista. Jag känner en 7-åring som verkligen gör skäl för namnet han bär. Lille Viking är nog den hårdaste unge jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 16 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 Jonas tycker jag låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 16 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 Ryan - Jävlar vad respekt man kommer få för det namnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 Hah, men Lego går bra? (: Många bra namn på förra sidan. Gabriel, Felix, Alvin, Seth, Esbjörn. Men fan - Viking. Jäklar vad hårt, det namnet satte sig direkt på min favoritlista. Nej det finns en historia där... Banzi som namn är ganska coolt. Men Bazi är oxå namnet på internets största rövhål. Mer inskränkt och trångsynt människa får man leta efter. Hybris av sjuka proportioner lider han av med. Kortfattat, Jag och Gof spelade mycket CS på gubbklubben.se jag började tjafsa med en översittar admin. En annan admin försvarade mig jag blev bannad och adminen som försvarade mig fick inte vara admin längre. Bazi, (45+ år admin) började ringa hem till mig och beklaga hur illa jag uppför mig. Banzi bannar Gof för att han var vän med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 Nej det finns en historia där... Banzi som namn är ganska coolt. Men Bazi är oxå namnet på internets största rövhål. Mer inskränkt och trångsynt människa får man leta efter. Hybris av sjuka proportioner lider han av med. Kortfattat, Jag och Gof spelade mycket CS på gubbklubben.se jag började tjafsa med en översittar admin. En annan admin försvarade mig jag blev bannad och adminen som försvarade mig fick inte vara admin längre. Bazi, (45+ år admin) började ringa hem till mig och beklaga hur illa jag uppför mig. Banzi bannar Gof för att han var vän med mig. Banzi eller Bazi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 (redigerad) Frank :yes: GRATTIS VICE! :D Redigerad 16 juli, 2010 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2010 Banzi eller Bazi? Banzi Frank :yes: GRATTIS VICE! :D Tack. =) Han mår inte så bra dock. Hade nån form av infektion när han föddes. Fick penicillin men äter för dåligt nu. Så nu får han sondmat. men det går nog bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2010 Han mår inte så bra dock. Hade nån form av infektion när han föddes. Fick penicillin men äter för dåligt nu. Så nu får han sondmat. men det går nog bra Hoppas den lilla kryar på sig snart! Och när tänkte du skaffa ett konto åt honom här på sajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2010 Hoppas den lilla kryar på sig snart! Och när tänkte du skaffa ett konto åt honom här på sajten? Tack. Haha ja så fort han får ett riktigt personnummer. Nu har har typ 100713-3FGZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2010 Grattis som fan! Programledaren för The Young Turks fick också ett barn häromdan. Även han tog emot förslag från internet. Slutresultatet? Prometheus Maximus Ugyur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2010 (redigerad) Grattis som fan! Programledaren för The Young Turks fick också ett barn häromdan. Även han tog emot förslag från internet. Slutresultatet? Prometheus Maximus Ugyur Jag skulle välja Maximus som tilltalsnamn! Varför? Därför Edit: Glömde ju gratta! GRATTIS VICE! Redigerad 17 juli, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2010 Jag skulle välja Maximus som tilltalsnamn! Varför? Jag skulle välja Prometheus, han får alla birds. http://www.immaculateheartacademy.org/Outside2/English/MathewsMichelle/Website%20Files%20Semester%202/Frankenstein%20WebQuest_files/Inspiration-Prometheus.jpg Eller Ugyur, cuz'... y'know. Och grattis Vice, hoppas den lille kryar på sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 17 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2010 Grankotte! Anyone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts