Vice. Skrivet 9 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Toppenfina namn! Keep going. Skall gå igenom alla när det är dags. Ulla? Ska hon föda en 80-åring tant som bor ensam med sina katter? Jag har det perfekta namnet för en flicka men det kan jag ju inte säga, det sparar jag åt mitt eget! Gahahha vad kul kommentar. Jag skall inte anväda ditt, säg. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Ulla? Ska hon föda en 80-åring tant som bor ensam med sina katter? Jag har det perfekta namnet för en flicka men det kan jag ju inte säga, det sparar jag åt mitt eget! Samma här! Inte för att det skulle förstöra mina "planer", men jag berättar inte gärna om namn som är aktuella för mina egna barn någon gång i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Samma här! Inte för att det skulle förstöra mina "planer", men jag berättar inte gärna om namn som är aktuella för mina egna barn någon gång i framtiden. Men som sagt, jag anväder det inte och säger det inte till någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Men som sagt, jag anväder det inte och säger det inte till någon. Tänk så är det ett superbra namn som till och med Viktoria kommer på, ska du då säga: Tyvärr kan vi inte använda det namnet, jag lovade gtasajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Zoey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Yuna är riktigt nice faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Alpo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 När ska föräldrar nuförtiden sluta ge så udda namn, Elliot osv, sen låna massa amerikanska namn, folk hjärntvättas för lät -.- Jocke om det är en pojk, helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Klamydia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Döp den till något Heavy Metal band, Metallica eller Motörhead! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Synd att hon inte skall föda nästa år, för då skulle det här funka! <tau_> Jag har kommit på en sak! <hjon> jaså <tau_> Om 6 år, så ska jag skaffa barn <hjon> vad, tau? <tau_> Och så ska jag se till så att den kommer ut den 11 November <tau_> Sedan be om att den ska få 1111 som sista siffror i personnummret <tau_> 111111-1111 <tau_> Så ska jag döpa ungen till Bettan <tau_> B-Ettan, ska jag kalla henne <hjon> det är nog bara du som tänker så <tau_> Vore inte det grymt tufft eller? <tau_> Alla skulle ju slåss för att få vara med henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Elira om det är en tjej Julian eller Julius om det är en kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Jag säger som Phoebe säger i vänner "I like the thought of the babys name beginning with "The". The Hulk någon? Annars så tycker jag att Alice (Res. Evil filmerna ftw!), Maja, Ella eller något i den stilen är fint för en pojkeflicka! För en pojke kan jag tänka mig Markku, för det är ju ett galet fint namn för att vara finska! Tänk dig Vice, snart är det inte länge kvar till playdates som jag har bestämt att ni ska ha med min systerdotter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Håller med till 100%! på Dante, annars Lego. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Jag håller fortfarande på Kain/Abel. Bibeln är inte coolt, namnen i bibeln är coola. Förutom David. Om det blir en flicka, döp henne till något fränt typ.. Jocelyn, eller Ava. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 (redigerad) Sanning? ...Sanning Conca? ......Sanning eller Conca? ...fniss. Redigerad 17 januari, 2010 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Sanning? ...Sanning Conca? ......Sanning eller Conca? ...fniss. hö hö hö. Fu dajj. Lego, haha coolt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Estrella Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 (redigerad) Estrella "Hej! Vad heter du?" "Estrella" "Dina föräldrar gillar chips va?" Tyvärr är det nog så många ungdomar som resonerar så . Jag vet att det betyder stjärna på spanska men whateva. Vackert namn whatsoever Redigerad 17 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Lego är faktiskt ett riktigt coolt namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts