Tux Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 * Nåt jag stör mig på är när jag köpt något tekniskt som jag sett fram emåt och när jag väl sätter igång den så funkar det inte som förväntat. Åt helvete med skitet säger jag. Hänt ett par tusen ggr med routers, hårdvara och lite annat. * Nåt som också är så förbannat störigt är väl när man är mitt ute i ingenstans med lågbatteri och 0,20 öre på mobilen. Fuck you. Öhm ja, finns säkert fler saker jag stör mig på men klockan är halv fyra på natten och orkat inte tänka ut fler saker. Ni får hemskt gärna fortsätta, jag återkommer imorrn. Godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 Påminner inte den här tråden väldigt mycket om klagomuren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 foppatofflor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 foppatofflor Spyr bara jag hör namnet! Själv stör jag mig på alla jobbiga fjortisar som springer runt och äcklar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
goar Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 * Nåt jag stör mig på är när jag köpt något tekniskt som jag sett fram emåt och när jag väl sätter igång den så funkar det inte som förväntat. Åt helvete med skitet säger jag. Hänt ett par tusen ggr med routers, hårdvara och lite annat. * Nåt som också är så förbannat störigt är väl när man är mitt ute i ingenstans med lågbatteri och 0,20 öre på mobilen. Fuck you. Öhm ja, finns säkert fler saker jag stör mig på men klockan är halv fyra på natten och orkat inte tänka ut fler saker. Ni får hemskt gärna fortsätta, jag återkommer imorrn. Godnatt. Jag håller med om det första.Känner igen mig så in i helskotta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Folk som skapar trådar som har exakt samma syfte som en annan tråd. Det stör jag mig på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Själv stör jag mig på bumpning av trådar där man inte tillför någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts