Patrik Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 http://veclock.deviantart.com/art/Switch-piles-149179252 Regler 1) För att vinna ska ni byta plats på dom två högarna. 2) Ni kan inte placera ett objekt på en mindre objekt. Använd pilarna för att flytta objekten. Nivåer Storlek 5, 1 steg (svårast) Storlek 5, 2 steg Storlek 4, 1 steg Storlek 4, 2 steg Storlek 3, 1 steg Storlek 3, 2 steg Storlek 2, 1 steg Storlek 2, 2 steg (lättast) Har klarat alla förutom den svåraste. Happy playing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Hehe, klarade standardstorleken efter någon minut. Inte min typ av spel, men bra jobbat iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Hur kan du inte klara ett spel som du själv skapat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Hur kan du inte klara ett spel som du själv skapat Svåraste måste ju vara svårt för alla för att det ska räknas som riktigt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 (redigerad) Svåraste måste ju vara svårt för alla för att det ska räknas som riktigt svårt. True, true När kommer nästa Water Ragdoll??? Jag vill ha mer! Redigerad 4 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 True, true När kommer nästa Water Ragdoll??? Jag vill ha mer! Dunno, har ett stort hemligt projekt på gång ( ), så tills vidare får du nöja dig med det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Jag vet inte om jag var påväg att klara svåraste eller inte, men jag hade iaf flyttat nästan alla klossar till mitten (så man kan fördela dem) men sen orkade jag inte eftersom jag suttit där ~400 sekunder. Kul spel däremot! Det är bättre än det där Ragdoll-spelet imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Jag vet inte om jag var påväg att klara svåraste eller inte, men jag hade iaf flyttat nästan alla klossar till mitten (så man kan fördela dem) men sen orkade jag inte eftersom jag suttit där ~400 sekunder. Kul spel däremot! Det är bättre än det där Ragdoll-spelet imo Ingenting knäcker Water Ragdoll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 (redigerad) Win! http://data.fuskbugg.se/skalman01/--------win.jpg Redigerad 4 januari, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Win! Yay! Klarade det också nu. Du var dock 2 minuter snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts