Bebben Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Jag märkte precis att mina högtalare spelar upp konstiga ljud, typ som om de kom från radiokanaler. Det kan vara allt från musik till någon som sitter och pratar. Det spelas upp närhelst högtalarna är på. Jag undrar vad det är? Vad kommer ljuden ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Jag märkte precis att mina högtalare spelar upp konstiga ljud, typ som om de kom från radiokanaler. Det kan vara allt från musik till någon som sitter och pratar. Det spelas upp närhelst högtalarna är på. Jag undrar vad det är? Vad kommer ljuden ifrån? Det är vad det är. Folk som pratar i telefon etc. Dina högtalare fångar upp signalerna. Hade du aldrig walkietalkies när du var liten? Kommer ihåg att man alltid hörde andras samtal. Mitt råd, köp bättre högtalare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Vet att detta varit uppe förut, har för mig att Boomer hade liknande problem med sin sub, vet inte om eller hur han fixade det dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 (redigerad) Det är faktiskt rätt vanligt. http://www.pts.se/sv/Radio/Storningar-pa-r...ogtalare-later/ Redigerad 2 januari, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sharingan Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Jag har också vart med om detta fenomen. Mina högtalare bjöd arabisk musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts