FerkurZ Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 stod i baren på hilton hotell å skrek åt bartendern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Satt i favoritfåtöljen och tittade ut genom fönstret på fyverkerierna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Gick i rask takt mot stan! Lite som på din avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 (redigerad) Klockan tolv spenderade jag på följande vis: Stormandes ut genom ytterdörren, tätt följt av min polare. Vi var sist ut ur huset såklart, för allt jag gör är jag sen med. Stormandes ut ut som sagt, med mobiltelefonen i högernäven, vilken jag använde för att önska min mor ett gott nytt år med. Champagneglas och cigarr i vänstra näven en flaska champagne under varje arm. Joggandes mot korsningen där våra vänner redan står och skålar och önskar gott nytt år. Öppnande av första champagneflaskan samtidigt som cigarren tändes. Skålandes och och önskande av alla gott nytt år samtidigt som vi sjöng "We love you Arsenal" i kör av någon anledning. Öppnande av andra champagneflaskan och tändandes andra personers cigarrer. Sprattlandes på marken efter att ha halkat på en hal isfläck. Som tur var hade jag varken glas eller cigarr i handen då eftersom allt var slut. Så såg mitt tolvslag ut i runda slängar. Det låter som ett perfekt Tolvslag Jag skålade med champagne i trädgården med ett par jämnåriga vänner och deras familjer som var på middag här hemma. Det var en mycket trevlig afton, bra sällskap god mat och inga minnesluckor eller fylleceller... Redigerad 2 januari, 2010 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Är det bara jag som låg stenad på ett toalettgolv och vaknade 3 på natten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 (redigerad) Är det bara jag som låg stenad på ett toalettgolv och vaknade 3 på natten? Jag stod stenad fram till tre, men efter det så kolapsa hela mitt system efter all konsumtion av öl och "stenar". Jag stod på ett berg med alla homies och kollade fyverkerierna men jag var totalt ointresserad och tänkte på annat typ för jag kom på mig själv stå med ryggen till fyverkerierna efter ett tag. Nyårslöfte: Sluta dricka för snabbt. Redigerad 2 januari, 2010 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 Stod och kollade på alla pengar som sköts upp tillsammans med tjejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 (redigerad) Stod och kollade på alla pengar som sköts upp tillsammans med tjejen. Inte "stod tillsammans med tjejen och kollade på alla pengar som sköts up" då? Sorry, kunde inte hålla mig Redigerad 3 januari, 2010 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Själv satt jag och skålade Pommac och skulle titta på fyrverkerierna utanför fönstret men när jag drog i persiennen gick den sönder och hamnade snett över hela glasytan. Tydligen hade personen inte använt persiennerna på 25 år så plasten i fästet hade vittrat sönder så att den inte tålde att dras i. Lagade dem nästa dag iofs så det var ingen fara. Men rätt weird. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Stog vid Mosebacke, öppnade champagnen, sjöng "vi sjunge for de vi kenner" och kysste min flickvän. Bra tolvslag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Stog utomhus i -25 och skrek gott nytt år med nära vänner. Fick en puss av Magnus, men det var inte jag som initierade den. Sen stog vi och rökte en Cubansk cigarr som köptes direkt på Cuba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts