Maimstream Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Nytt år, nya tider! Vad gjorde ni när kvällen inte bara bytte namn, utan också årtal? Jag satt på toaletten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Satt på akuten mr eller mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Tittade på fyrverkerier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Sköt raketer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 ..Sov... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Satt nere i källaren med mor, bror och vänner, tittade på tv-dikt-skit-traditionsmyset och poppade champagne och champagneliknande läsk. Följt av en jävla massa "GOTT NYTT ÅR!" Skålar och kramar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mandarinkungen Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Jag följde Jan Malmsjö på TV såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Stod upp framför TVn med vänner och tjoade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Jag kramade om en god vän och kollade på de kopiösa mängderna raketer som folket i Ryd sköt upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Stod under fyrverkerierna i Göteborg, kysste min tjej och kramade min bästa vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Stod under fyrverkerierna i Göteborg, kysste min tjej och kramade min bästa vän. Samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Oh yeah! neeeeej, jag bytte hastigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Jag satt i en taxi. Kvällens planering var inte den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Gick i rask takt mot stan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Stod på en höjd någonstans i Stockholm, såg på fyrverkerispelet över vattnet vid Djurgården med en massa bra folk, drack champagne, skrattade, önskade folk gott nytt år, kramades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Slagsmål.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Irrade runt på gatorna i halv snöstorm med en flaska champagne i handen. Skulle förflytta mig från en plats till en annan men kom iväg för sent och gick fel. Så jag poppade champagnen och skålade ensam på en tom gata utan glas. Ganska misslyckad nyårsafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) Undrar hur många som skadar sig i sekunden just nu Hahaha det sa jag på 12 slaget, och min pappas tjej vände sig till mig och gav mig en blick och sa "posetivt tänkande". Och hennes dotters kille började skratta åt det hahaha Redigerad 1 januari, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Jag följde Jan Malmsjö på TV såklart! Var på Skansen och såg honom live detta tolvslag. Fina fyrverkerier, men man förfrös fingrarna i omgångar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Sköt av massa rakter ;3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts