SimonJ Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Hejsan! Jag får ett störande problem här på forumet som gör att jag till exempel måste starta om Firefox för att kunna ändra en post, titta i en tråd eller liknande, så här ser det ut: Någon mer än jag som får det här? Det är väldigt störande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Har du testat att rensa cachen? Inte för att jag vet om det kan hjälpa, men det är det första jag hade gjort i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Har du testat att rensa cachen? Inte för att jag vet om det kan hjälpa, men det är det första jag hade gjort i alla fall. Haha, då var det problemet löst, Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts