Sniper Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Gott Nytt År kära forumiter! Nu är det år 2010 och det 20 århundradets andra årtionde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Gott nytt år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Happy New Year! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Men kuken, nu får jag lov att skriva 10 istället för 09. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Grattis på födelsedagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Gott nytt år =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) Eftersom att jag har ett sådant upptaget liv; fester, brudar, bilar osv osv så är jag lite sen. Rött Nytt År Och om vad jag gjorde på nyår? Hah! ...Jag satt här vid datorn... Redigerad 1 januari, 2010 av redoid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Gott nytt år alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Men kuken, nu får jag lov att skriva 10 istället för 09. I vilket sammanhang? Eller, i alla där man nämner årtal, såklart, men varför är det en jobbig grej? Gott nytt år, folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) GRÅTT NYTT HÅR!!! Redigerad 1 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Ptja, det är ju fortfarande 1a Januari... Gott nytt år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Gott nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 I vilket sammanhang? Eller, i alla där man nämner årtal, såklart, men varför är det en jobbig grej? Gott nytt år, folk! För jag hade JUST PRECIS blivit van att skriva 09! Och det är på mina papper jag måste skriva på för diverse saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts