Sniper Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Har inte planerat så mycket. Skall ju bli farsa, så det blir nog stort och tar nog mycket tid. Många feta spel kommer med. Skall bli najjs. Haha, tur att du iaf har halva året på dig att spela. Efter barnet föds kommer du knappt ha en tredjedel av tiden du har nuförtiden att spela. Mark my words! Tur att du fick ett lugnt barn, Vice.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2011 Åh, varför skrev jag inte i denna tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2011 Åh, varför skrev jag inte i denna tråden! Du kan ju alltid skriva några rader i Kebabs summeringstråd i Loungen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Echoes act 1, kommer att släppas, och i bästa fall även act 2 och 3. Ettan släppt! De andra två dröjer - saker drar alltid ut på tiden. Det har jag lärt mig i år. Jag kommer att vara halvvägs i år 2 i Medieteknikprogrammet, och fortfarande stormtrivas. Yesbox! Förhoppningsvis har jag en flickvän jag älskar och trivs med. Nein... Jag ska hanka mig fram hyfsat bra i Actionscript. Nein... Min portfolio ska jag äntligen göra klart, och lägga upp. Nein... Jag vill ha rest någonstans i år, och fotat på någon festival. Reste till Israel för att träffa en vän, skaffade mig flera nya, fotade på Peace & Love Hur gick det för er? Har fortfarande inte ställt mig i bostadskön och knappt gjort något på bilen. Men glasögon och jobb är ju kirrat i alla fall! Ah, tack för bumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts