AngryAxel Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 (redigerad) Det här är ingen tråd om nyårslöften. Det är en tråd om hur du tror att ditt 2010 blir - undervisnings-, karriärs-, upplevelse-, kärleks-, eller varför inte pengamässigt? Vad har du för förhoppningar? Drömmar? Förväntningar? Om ett år från och med nu är du själv som håller i facit för hur det faktiskt blev. Echoes act 1, kommer att släppas, och i bästa fall även act 2 och 3. Jag kommer att vara halvvägs i år 2 i Medieteknikprogrammet, och fortfarande stormtrivas. Förhoppningsvis har jag en flickvän jag älskar och trivs med. Jag ska hanka mig fram hyfsat bra i Actionscript. Min portfolio ska jag äntligen göra klart, och lägga upp. Jag vill ha rest någonstans i år, och fotat på någon festival. Edit: Diskussion är fullt tillåten, förresten - det är inte enbart en listtråd. Redigerad 31 december, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 (redigerad) Har fortfarande inte hur man gör sånna där snygga "punkter" än, så det får bli bindestreck. - Spela mycket musik ute, få många spelningar, såväl som akustiska med kanske mig och en person till men även med fullt band. - Vara så kreativ jag kan - Få ett nytt jobb där jag trivs, alternativt ha jobbet vid sidan om samtidigt som jag håller mycket på med musik. - Stanna med min flickvän och låta kärleken flöda! - Bli känd på YouTube (vilket redan delvis har hänt i år dock.. ) Redigerad 31 december, 2009 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 När 2010 är över har följande hänt (tror jag): Varit på vintervecka med skolan - "minilumpen" i HärjedalenSkaffat jobbBlitt' myndigBörjat med A-certifikat för normalklassade flygplanDelta på I Have a Dream-lägret på Gotland Så mycket fler spikade saker har jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Har inte planerat så mycket men tror att 2010 blir ett bra år. Min pappas tjej flyttar in och huset ska renoveras helt. Kommer bli nice! Sen har jag förhoppning av att träffa flickvän detta år men får se hur det går! Plus att massor av spel kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Har inte planerat så mycket. Skall ju bli farsa, så det blir nog stort och tar nog mycket tid. Många feta spel kommer med. Skall bli najjs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Har inte planerat så mycket. Skall ju bli farsa, så det blir nog stort och tar nog mycket tid. Många feta spel kommer med. Skall bli najjs. Haha, tur att du iaf har halva året på dig att spela. Efter barnet föds kommer du knappt ha en tredjedel av tiden du har nuförtiden att spela. Mark my words! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Well uh. -Har lagat rost, tätat och bytt förgasare på Amazonen. -Är kvar på fordon, still lovin' it. -Träffat någon trevlig tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Haha, tur att du iaf har halva året på dig att spela. Efter barnet föds kommer du knappt ha en tredjedel av tiden du har nuförtiden att spela. Mark my words! Jag är inte så säker på det... Min syster och hennes kille funderade faktiskt på att köpa ett TV-spel för att kunna spela Buzz när barnet bara ligger och sover hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Jag är hoppfull inför 2010, 2009 har inte varit så produktivt för min del. Känns fräsht att påbörja ett nytt decenium. *Kommer få glasögon då jag konstaterat närsynthet på -0,75 dioptrier hos optikern. Hittade ett par stilrena bågar som gick bra ihop med hårfärgen i alla fall. Sen behöver man ju bara ha dem när man måste se långt. *Förhoppningsvis jobb. Sparkontot krymper sakta men säkert. *Jobba mer med bilen. *Ställa mig i bostadskö. *Och förhoppningsvis annat smått och gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Tar studentenBlink 182s nya album släppsFörhoppningsvis får (?) jag en flickvänReser till Glasgow, Alanya och förhoppningsvis på någon längre resa efter att jag har jobbat liteHoppas på att kunna gå på många festivaler i sommar, och såklart se Blink live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 StudentenKörkort (har spikat att jag ska ta det nån gång nu i år)Ska på nån festival i sommar för en gångs skullHoppas på jobb efter studentenOch ehh.... Resa utomlands ja Det är väl allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 - Studenten - Körkort (kanske) - SRF '10 - DHW '10 (kanske) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Ska fylla arton!House of Metal, liksom. ABR och JFAC.fylls på eftersom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Kasta loss Lära mig slås Raka av mitt hår Bäras ut på bår Ta tjuren vid hornen Börja sluta tro och låta vansinnet gro Göra något sjukt Byta land Börja om på nytt Få såret mitt sytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 House of Metal, liksom. I feel you, nigga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 --> Jobba i spanien under sommaren igen (god i hope so!) --> Flytta från bubblan --> Sluta med ciggen (har försökt förut med cold turkey men det går inte, nere i 2 cigg om dagen som mest) Om dessa tre gå i uppfyllelse så är jag nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 Hur gick det för er? Har fortfarande inte ställt mig i bostadskön och knappt gjort något på bilen. Men glasögon och jobb är ju kirrat i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 Tar studentenBlink 182s nya album släppsFörhoppningsvis får (?) jag en flickvänReser till Glasgow, Alanya och förhoppningsvis på någon längre resa efter att jag har jobbat liteHoppas på att kunna gå på många festivaler i sommar, och såklart se Blink live! Jag tog studenten. Blinks nya album släpptes inte (Maj/Juni 2011). Fick ingen flickvän. Reste till Glasgow, Alanya och sen Glasgow igen, där jag såg blink-182 live! Var på SRF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 StudentenKörkort (har spikat att jag ska ta det nån gång nu i år)Ska på nån festival i sommar för en gångs skullHoppas på jobb efter studentenOch ehh.... Resa utomlands ja Det är väl allt! Studenten togs Körkortet försvann...... Festivalen hände aldrig för polarn dissa mig Inget jobb Men utomlands kom jag fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 - Studenten - Körkort (kanske) - SRF '10 - DHW '10 (kanske) Blev varken körkort eller DHW '10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts